TE goedkope xboxgames

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TheGreatMo, 25 sep 2004.

1. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je belt krijg je te horen dat de meeste prijzen op de site niet juist zijn.

2. eliminator

eliminator Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ... wat tegen de wetten van het handelsrecht indruist. als consument mag je de prijs eisen dat vermeld staat (op site, of op het spel zelf) ook al klopt die zogezegd niet!

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat er nou nog iemand naartoe, of bellen ofzo om te bestellen, als je dat heb gedaan laat het dan ff weten op dit forum want het klinkt wel heel interessant :) Maar als je betaald en je krijgt niks _0/ met je geld :9 En dan zeggen zei maar wij hebben het echt opgestuurd O-) .

4. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    De prijzen zijn wel érg laag. Hoewel ik regelmatig advertenties van Yellow & Blue in de PU heb zien staan en het bedrijf staat ingeschreven bij de KvK, wantrouw ik dit toch. De nieuwste xboxgames voor onder de 30 euro lijkt me gewoon onmogelijk... of komt het misschien omdat we bang zijn voor het onbekende? Wellicht is dit een promotie stunt van Yellow & Blue.

5. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt in 1 keer veel gebeld en besteld sinds deze thread is geopend, die gasten weten niet wat hun overkomt. Misschien dat ze daarom zeggen dat de prijzen niet kloppen en gaan ze deze ook aanpassen. Als iedereen gaat bestellen kunnen ze waarschijnlijk niet alles leveren. We kopen de hele winkel leeg. 8)

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Onzin, er staat zeker weten ergens fouten voorbehouden.
    Je lult uit je nek. Daarbij ze leveren echt niet voor deze prijs.
    Nogmaals: deze topic kan net zo goed dicht, niemand krijgt spullen voor deze prijs.

7. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik nog eens naar die prijzen kijk, dan denk ik dat ze zo'n beetje bij alle spellen zo'n beetje 20 €uro vergeten zijn :p Want dan krijg je nieuwe releases van 27,22 + 20 = 47,22 €uro en aanbiedingen van 9,22 + 20 = 29,22 €uro. Dan kloppen de¨prijzen ineens wel weer :p

Ik ga trouwens die lieve mensen van GCShop maar ff een mailtje sturen ;) Kunnen zo ook even van die mooie prijzen op hun website neerzetten 8)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :eek: wat een oplichting dan

de alg voorwaarden

Artikel 11 Prijsverhoging

1. Indien gebruiker met de consument bij het sluiten van de overeenkomst een bepaalde prijs overeenkomt, is gebruiker niettemin gerechtigd tot verhoging van de prijs, ook wanneer de prijs oorspronkelijk niet onder voorbehoud is opgegeven.

2. Indien een prijsverhoging plaatsvindt binnen 3 maanden na het sluiten van de overeenkomst, kan de consument de overeenkomst door een schriftelijke verklaring ontbinden ongeacht het percentage van de verhoging, tenzij de bevoegdheid tot prijsverhoging voortvloeit uit een bevoegdheid ingevolge de wet.

3. Indien de prijsverhoging plaatsvindt na 3 maanden na het sluiten van de overeenkomst is de consument gerechtigd de overeenkomst te ontbinden, indien de prijsverhoging meer dan 5% bedraagt, tenzij deze prijsverhoging het gevolg is van een wijziging in de overeenkomst of deze verhoging voortvloeit uit een bevoegdheid ingevolge de wet.

Laatst bewerkt: 26 sep 2004
  9. eliminator

eliminator Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is het zo. De prijs vermeld bij een product is die prijs die je betaalt. Mss heb je wel gelijk op sites. Maar in een winkel geldt die regel wel degelijk zo.

10. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Dit gaat ook niet in alle gevallen op hoor. Je moet als consument zelf ook logisch nadenken. Als je als consument een PC in de winkel ziet staan voor 160 ipv 1600 euro, dan is de winkelier niet verplicht hem voor 160 te verkopen. Omdat je als consument had moeten snappen dat die prijs niet kon kloppen en het even had moeten navragen.

11. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Probleem heb ik ook gehad :mad: ik was helemaal hyper: super goede computer, digicam, geluid ect...
    Tjah. :confused:
    Heeft iemand nou al iets besteld? :eek: Zo ja doe even report van hoe 't is verlopen!

12. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Deze winkel heeft lang advertentie's in de PU gehad dus ze naaien de boel denk ik niet. :)

Edit//
    Ik bestel er binnenkort denk ik even een 2e controller, € 18,13 voor een Microsoft Controller S int blauw :D

Laatst bewerkt: 26 sep 2004
  13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Kijk:
    Wij stellen ons even voor

Yellow & Blue Vof

Is een computer bedrijf wat begonnen is op een zolder.
    Met het verkopen van pc’s die we zelf samen stellen.

Daar onze pc’s zo goed lopen is het te druk geworden, na een maand of twee en zijn we op zoek gegaan naar winkel ruimte. Die hebben we gevonden in het winkelcentrum Dukenburg. Daar hebben we onze winkel op 1-09-1998 geopend en vanaf die datum is alles in een stroom versnelling geraakt. Wij zijn inmiddels een bedrijf met veel materiaal zoals bv spelcomputers, waaronder de PlayStaion 2, Playstation One, Xbox, GameCube, Gameboy en alles wat er aanverwant is. Verder leveren wij pc’s op maat, hier is de klant vrij om zelf aan te geven wat hij graag in zijn pc wilt hebben. Verder een super groot assortiment aan kabels en Inkt.
    Wat u maar wilt hebben, wij hebben het.

Wij leveren ook aan het midden en klein bedrijf. Service op het gebied van server beheer, netwerken en software.

Wilt u wat hebben wij zeggen zelden neen dus neem contact op en kom bij de happy familie die Yellow & Blue Klant heet.

Iemand die wel es in Dukenburg komt? Of weet iemand of dat wel bestaat?8)

14. shaban85

shaban85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    amateuristische teksten...

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nou je het zegt, van Dukenburg heb ik anders ooknog nooit gehoord :eek:

16. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Het bestaat zeker. Zo heet het winkelcentrum in Nijmegen.
    www.winkelcentrumdukenburg.nl/

17. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even in de goudengids gekeken en daar staan ze ook in. Maarja dat zegt verder niet zo heel veel.

Yellow & Blue
    Zwanenveld 9011
    6538SE Nymegen
    Tel 024 3453895
    Winkelcentrum Dukenburg Dagelijks geopend van 10.00 tot 18.00 uur Maandag van 13.00 tot...

18. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Topic kan wel dicht, we weten nu wel hoe en wat.

19. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik van niet. Er komen misschien nog reactie's van mensen die er zijn geweest of iets hebben besteld via de site.

20. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Okay, ben ik met je eens

Deel Deze Pagina