[XOne] Even een NOOB vraagie ????

Discussie in 'Games' gestart door DarthMaster, 25 sep 2004.

  1. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo XBOX fans.
    Ik heb nu PS2 en ga binnenkort een XBOX aanschaffen omdat ik steeds meer hekel begin te krijgen aan de PS2 kwaliteit.
    Dus ik ga over een maandje een xbox + halo 2 pack kopen (die er waarscheinlijk komt).Daar zit 2 maanden gratis xbox live in .
    ik heb PS2 network dus verbinden zal geen probleem worden maar nu heb ik een vraagie.Als ik straks dat 2 maanden gratis gebruik en binnen die 2 maanden een starterkit aanschaf wat gebeurt er dan als die 2 maanden voorbij zijn? Want op de xbox site staat dat er dan automatisch zonder pardon geld wordt afgeschreven van de credit card terwijl je een starterkit heb gekocht waar je een code voor een jaar van heb dus wat moet je doen als je tijd voorbij is en na die 2 maanden je jaarcode wil invullen zonder dat je 60 euries teveel betaald ?????????????
    Alvast bedankt :cool:
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    kwil je niet teleurstellen, maar volgende maand is er geen pack met halo 2. na die 2 maanden word je account automatisch verlengd tenzij jij hem opzegt. hij word trouwens wel met een maandabo verlengt.
     
  3. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    De halo pack

    Ik denk dat Microsoft wel dat ding gaat uitbrengen maar met volgende maand bedoel ik november.
    Burnout 3 heeft ook al een pack voor 170 pleuries dus halo gaat zekers komen
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat gewoon doet en je gaat je account in, en dan kan je em daar ergens verlengen. Moet je maar even rondzoeken als je live hebt.
     
  5. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt dus je account aan met die trial kaart van 2 maanden... Dan koop je een starter kit en als je verder wil met die gamertag en dan verleng je dat account via die subscription code. Want hij staat standaard (bij trial gamertags) op next year/month per creditcard verlengen maar als jij dat veranderd naar subscription code en je vult die in dan zegt hij netjes van dat Next year al betaald is. Dus dan schrijft hij niks van je CC af.
     
  6. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou je kan naar Frankrijk gaan en die Halo 2 pack kopen ik ken iemand die dat gaat doen weet niet hoe duur die is zo uit me hoofd maar hij is beschikbaar vanaf 16 november.
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kost flink wat benzine/diesel/lpg... dus is geen goedkope oplossing.
     
  8. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Via Internet kan ook nog, he?
     
  9. DJ Appelmoes

    DJ Appelmoes 't Overkomt je

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie in Frankrijk uitkomt, dan komt ie over heel Europa uit lijkt me zo. Insidegamer meldde vandaag het volgende:

    Volgens de website Xbox-Player komt Microsoft in Europa met een Xbox-bundel met Halo 2. Naast het langverwachte Halo 2 bevat het pakket een Crystal Xbox met twee transparante controllers , plus twee maanden gratis Xbox Live.

    Het pakket moet op 10 november verschijnen en zal zo'n 199 euro gaan kosten. Een plaatje van het pakket is op de website van Xbox-Player te vinden. Microsoft heeft het pakket zelf nog niet bevestigd.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2004
  10. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor die informatie daar heb ik wat aan :)
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    hmm zie je niet vaak een crystal +game
     
  12. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja k zat op internet te kijken enzo en crystal wordt niet meer gemaakt dus k zit nu ook een beetje te twijfelen maar als het normale xbox is vind ik het ook goed :D
     
  13. Shinora

    Shinora Online Gamer

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    maar waar slaat dat grote XBOX Player op??
    en het zou wel leuk zijn als het de normale is die is vind ik wat mooier!
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Komt wel een pack, crystal + halo2 + controllers
    200 pleurie

    naaiers...
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    mwah keb gister op gamer.nl geleze dat de crystal weer terug komt dus kan wel kloppe die pic :D
     
  16. Shinora

    Shinora Online Gamer

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    geen 200 pleuro hoor 186 bij de GCshop je kan hem nu al pre-orde...
    Dus WEES BLIJ :p O-)
     

Deel Deze Pagina