Sinds vandaag doet mn toetsenbord heel raar, de bovenste rij toetsen werken niet meer ... de nummers ook niet meer .... Kan iemand me helpen??
Drivers updaten, aansluiting controleren, en anders haal je voor een tientje een nieuw toetsenbord... kost je de kop ook niet.
Ja ik weet natuurlijk niet wat voor toetsenbord de ts heeft. Lijkt me het meest voor de hand liggend dat het ding aan gort is... nieuwe kopen dus.
Kijk of de taalinstellingen wel goed staan. Je kan bijvoorbeeld een Engels of Amerikaans toetsenbord hebben en het per ongeluk op Nederlands te hebben gezet . Dit kan soms veroorzaken dat bepaalde toetsen niet meer werken.
Misschien is er wel vuil ingekomen, dat heb ik ook wel is gehad. Er bestaat wel soorten spray waarmee je je toetsenbord kan schoonmaken Ik denk echter niet dat dit de oplossing is, omdat een hele rij het niet doet en de rest nog prima werkt. Lijkt me een beetje onlogisch als er alleen vuil in een rij is gekomen, maar je weet maar nooit
als je toch al van plan bent een nieuwe te halen.....probeer m eerst eens uit elkaar te halen je hebt toch niets meer te verliezen...en bestaat de kans dat je m nog kan repereren *)
Mja ik heb ook een bout toetsen bord Die van mij doet het steeds een hele tijd goed, maardan soms gaat hij ineens de knoppen config aanpassen Dus dan wil ik een vraagteken zetten, en dan moet ik op _ drukken En de ) gaat van 0 naar negen, en de * gaat van 8 naar weet ik veel waar Zeer irritant, helemaal als je middenin een msn gesprek zit. Ik kan het dan alleen goed laten komen door mn pc opnieuw op te starten
Master Legolas, bij jou staan dus de taalinstellingen voor je toetsenbord niet goed. Wijzig deze onder configuratiescherm naar Engels, VS en Nederlands en kijk of het werkt . Maar ik denk ook dat FeaR een nieuw toetsenbordje moet kopen.
@Master legolas Misschien heb je wel Ctrl+shift ingedrukt dan gaat ie toetsen veranderen gewoon nog een keer Ctrl+Shift en het staat weer goed