ja nou ja weet ik maar wenny heeft wel geduld * zit zich nu met der hoofd tegen de muur te rammen en hoopt dat de spellen zo snel mogelijk komen* ow meeeeeeeen ik moet echt een nieuw spel, ik raak anders te snel uitgekeken op die anderen!!!
Wie weet wanneer Deathrow uitkomt? Want op dimensionplus.nl staat 27 november en op tothegame.com 26 september.
ow dus het bevat xbox live (wist ik niet of ben ik vergeten]:- ) anyway iemand heeft hiero ook gezegt dat ie in september it komt (OXM)
SEGA GT 2002 - 31 oktober Unreal Championship - 25 oktober Die release lijst op dimensionplus klopt TOTAAL niet.. Kijk maar gewoon lekker op ToTheGame.com ...
Deathrow bevat geen Xbox Live! Ondersteunt is het. Net gelezen in een intervieuw dus. Je kan wel net zoals met Halo via Gamesply Tunnel spelen omdat het lan ondersteund
www.allgamesguide.comOp deze site vind je een lijst met de spellen die zullen uitkomen dit jaar en volgend jaar. Ik heb zelf een aantal weken geleden die lijst uitgeprint en ik heb die dus thuis liggen.Gisteren heb ik de moeite genomen om te tellen.Ik kwam op 323 spellen uit.Er staan waarschijnlijk spellen op die alweer gecanceld zijn zoals ShenmueII maar toch heb ik het idee dat die lijst wel betrouwbaar is. Trouwens 323 spellen is wel veel in twee jaar tijd of niet?