Spotgoedkope telefoons?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ol' Capone, 26 sep 2004.

  1. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zit dus zo:
    Op ebay.nl en .com word veel geadverteerd dat ze een site weten waar je bijv. de samsung (a800? Iig die uitschuifbare) hebben voor slechts 20,- pond. Om nou rond de honderd (en zelfs hoger!) euro uit te geven voor een site adres vind ik nogal overdreven... Dus ik ga naar google.nl en typ in:
    Samsung 20 pounds (of zoiets dergelijks)
    Ik kwam op een aantal sites terecht, maar weet niet of dit de desbetreffende site is.

    Daarom de vraag: Weet iemand dit 'beruchte ;)' adres, en ook of dit (of evt. andere goedkope(!) sites betrouwbaar zijn... -De adder onder het gras?)
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hmm zou wel addertje onder het gras zitten. Krijg je site waar je abbonnementen af kan sluiten met een a800 voor 20 pond ofzo. Anders lijkt het mij niet helemaal legaal.

    edit: Je krijgt waarschijnlijk een link die doorverwijst naar "phone scam"
    Wat dit is weet ik niet precies en omdat ik nu verjaardag heb kan ik nu ook niet verder zoeken helaas :)
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2004
  3. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    niet intrappen, mensen die dat zeggen willen gewoon geld uit jouw trekken, vervolgens geven ze een site waar je zoals geert alzij een abbo kan afsluiten of ze geven geen eens site, verder kan je bij ebay zien hoe de reactie van mensen zijn op de verkopende persoon, als ze allemaal negatief zijn da lijkt het me duidelijk
     
  4. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zijn nieuw op ebay... Maar ik ben ook niet van plan die site te kopen... Maar ik heb zelf dus ook zo'n site gevonden...

    Zal het adres even zoeken :)
     
  5. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    De samsung a800 is niet uitschuifbaar maar met klepje.
    Ik heb de e800 die is wel uitschuifbaar.
     
  6. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel ook de e800! :) Je hebt 'm zeker niet bemachtigd door zo'n website? :eek:

    Ik denk dus dat het dit adres betreft:
    http://www.fones2u.com/E800.htm

    Voor 20 pond word je aan de lijst toegevoegd, en als er weer telefoons binnen zijn word je omhoog geplaatst id lijst :)

    Lang wachten dus :p Als het deze site betreft?
     
  7. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit is volgens mij dikke nepperij ik heb 'm voor 250 van een vent gekocht dus niet via zo'n site.
     
  8. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Pyramide-systeem. Jij nodigt vijf vrienden uit, die ieder 20 pond moeten inleggen waardoor je een stapje dichterbij komt bij je telefoon. In de hoop dat deze vrienden ook weer mensen uitnodigen verdient de organisator bakken met geld, zonder ook maar 1 telefoon te hoeven geven. Als ik het niet goed uitgelegd heb moet je maar even zoeken naar pyramide-systeem op google ;).
     
  9. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je die dan gekocht?
    want dat heb ik er ook nog wel voor over! is in de winkel iets van 400 dacht ik nl....
     
  10. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat pyramide systeem was pure oplichting!(Een keer op het nieuws).
    En Xboy hij krijgt ze voorlopig niet meer maar je zou het wel op beverwijk (bazaar) kunnen proberen daar liggen ze voor 325!
     
  11. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    :| Snap er idd niet veel van :p

    Hoezo hoeft hij geen een telefoon te verkopen? Als ik in die lijst sta (zonder dat ik met m;n vrienden vanalles heb georganiseerd... is toch niet nodig?:eek:) en ik sta bovenaan moet hij mij toch echt die telefoon verkopen :cool:

    Whopa! 20 pond :D

    Die mensen die de site 'verkopen' verdienen trouwens ook wel een aardige som geld :|
     
  12. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    van die som geld zullen heus wel 1 keertje een telefoon kopen, om het een btje geloofwaardig te maken!
     
  13. Tremere

    Tremere Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je verlengt je abo en regelt er gratis een nieuwe telefoon bij. Ik heb net m'n abo met 2 jaqar verlengt en dan kost de e800 helemaal niets.
     
  14. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Mensen met een girorekening bij de postbank kunnen als ze 500 euro sparen een Siemens MC60 krijgen.
     
  15. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bel meer met mn huistelefoon... ik voer echt geen gesprekken van 'n uur met m'n mob... (of zou dat komen omdat ik nu prepaid heb? ;)

    Iig: Ik ben nog geen 18 en heb een telaag inkomen daarvoor... als ik goed werk heb kan ik het wel is overwegen...

    (maar dan moet ik er weer een sms bundel van 20 euro pm bijdoen :confused:)
     

Deel Deze Pagina