Burnout Live !!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door the riddler, 8 sep 2004.

  1. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan nu helemaal niet meer op LIVE!!!! :mad: Iemand oplossing?
     
  2. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja op de PS2 is het nóg erger. Ik hoop in elk geval dat het kinderziektes zijn, straks komt fifa, NFS underground 2 etc, ik hoop niet dat het dan weer zo gaat.
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik krijg ook wel is errors dat ik te lang ben ingelogd ofzow |:- .DAt zij dat voor mij bepalen :p
     
  4. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    te lang geen activiteit bedoel je...dat heb ik al als ik een game create...zo lang duurd dat toch niet,lol

    het mag duidelijk zijn...EA staat voor Eerst Afwachten...hopelijk draaien ze bij
     
  5. Chimaera

    Chimaera XBoxWorld N00bie

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was het gewoon een ramp op Burnout 3 online.... Inloggen was klote en als je eindelijk in een room zat met wat friends was het snel starten, anders werd je eruit gegooid... Na elk potje moest ik ook opnieuw inloggen... Echt weird allemaal.

    Maar ja, ik zie duidelijk een PS2 style in het systeem van EA. Het gebruik van lobby's, met password beveiligde rooms... Volgens mij werkt EA ook op Live met een P2P systeem net als op de PS2... Dat betekent dat je na elk potje weer bij EA in moet loggen, omdat anders niemand kan joinen. Of het zo is weet ik niet, maar het lijkt er wel op. Maar ja, net als op de PS2 moet je ook met Live poorten open gooien.

    Tis allemaal focking onhandig. M$ had eigenlijk gewoon z'n poot stijf moeten houden... EA blijft toch wel games voor de XBox maken, anders lopen ze zelf geld mis. En wat de online optie betreft... Ik ga niet op de PS2 online games van EA spelen. Ik heb dat met N4SU gedaan en dat was gewoon klote! Als EA het zelf wil doen dan moeten ze het goed doen en anders niet...

    Begrijp me niet verkeerd het spelen van Burnout Online vind ik supergaaf, maar al die shit als het opengooien van poorten, het 100x inloggen om 1 potje te spelen, dat vind ik gewoon klote. Als ik dat ding aanzet en online ga wil ik gewoon relax wat racen en zit ik niet op dit soort gezeik te wachten.
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik heb deze thread niet echt gevolgd. Maar ik had de vraag of er binnenkort een patch uitkomt om de problemen te verhelpen?
     
  7. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze willen wel de volle mep voor het spel,maar de verantwoording draagen ze niet, heb contact gehad met E-A helpdesk en zeggen van niks af te weten. Ze willen beweren dat het spel prima on line draait. En het cijfer dat XBW heeft gegeven 9+ klopt ook niet, want daar zit ook het on-line gebeuren in. En on-line gebeuren sucks. Dus van mijn hadden ze een 6 mogen hebben.
     
  8. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    ...maar beter dan eerst...toen kon ik amper een EA game joinen, en nu wel :{
     
  9. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan ook niet op live komen :mad: laatste 5 dagen al niet :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused: :D
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje op welke hertz spelen de meeste NL ers online??
     
  11. Lamborghini

    Lamborghini Guest

  12. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh ok wan ik vind nooit mensen
     
  13. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    WARNING: Mensen pas op als je je Xbox aan laat staat op Burnout 3 met Live aan heb je de kans dat je tijdelijk niet op Live kan omdat je de melding krijgt dat je te lang op Live zit en EA schakelt dan je account uit en kan je verlopig niet spelen, hoe je het oplost weet ik niet, misschien als je alles (modem, router, pc, xbox etc.) reset dat Live dan weer werkt.
     
  14. dotcom

    dotcom --Re$peCt ThA RulEz-

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    Waar slaat dat nou op ????? gaan zij bepalen hoe lang ik op live bezig ben .. rot op ...... :mad:

    is dit echt waar ???
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    jups is echt waar krijg die error ook wel is alen krijg ik dan ook weer de optie om opniuew in te loggen
     
  16. FabianNL

    FabianNL Guest

    dus word je account niet geblokkeer dus maakt het nix uit?
     
  17. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4

    Idd man ik heb net ook gebeld met EA en ze gevraagd waarom hun online service zuigt?

    EA antw: heeft u een router?
    Mijn antw: Ik zal het je mooier maken ik hebt het direct, ICS en router geprobeerd en het blijft zuigen.
    EA antw: Ooohh ?!?! uuhhmmm nou dan houden al mijn opties op.
    mijn antw: Waarom als ik mag vragen houden jullie het niet bij de XBOX LIVE out look want als ik de opties kijk van de game raak ik de freak'n weg kwijt.
    EA antw: nou ja uhhhmm wij weten niet hou de game in elkaar zit wij hier nemen aleen de telefoons aan
    mijn antw: Leuk dus je geeft support voor iets waar je geen benul van hebt, leuk is dat. Nou vond ik het eigenlijk tof dat ze online gaan en dan zuigt het nu wil ik er een klacht neer leggen en weten jullie niet hoe en wat, dat schiet nou ook weer niet op he?
    EA antw: maar ik heb wel een E-mail adres voor U waar u uw klacht kan neer leggen.
    mijn antw: wordt daar dan ook wat mee gedaan
    EA antw: uhhmmm ik denk het wel?
    mijn antw: nou goed geef maar ik probeer het wel.
    EA antw: ik moet het even zoeken heeft u een moment?
    min antw: ja hoor, mag ik jou dan nog wat vragen stellen terwijl jij het op zoekt
    EA antw: uuhhnn u? tuurlijk ??
    mijn antw: ik wou wel even zeggen dat de game zelf erg goed is maar dat komt natuurlijk door de developer criterion (wrijf wrijf) gaan de online service nog verbetert worden bij andere games?
    EA antw: uuhhhmm ik hoop het wel.
    mijn antw: dus jij vind ook dat het beter mag?
    EA antw: nou ik heb nog nooit op xboxlive gezeten?
    mijn antw: je weet niet wat je mist, als je niet veel EA games speelt (LOL).
    heb je het adress nog gevonden?
    EA antw: ja hoor hiero nl-cs@europe.ea.com
    Mijn antw: oké bedank ik zal er meteen een e-mail naar toe sturen prettige dag nog (wrijf wrijf LOL).

    Dus als jullie willen klagen doe dat dan op deze E-mail adres : nl-cs@europe.ea.com
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2004
  18. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    60!!!...krijg lange lijsten,maar helaas niet veel waar ik bij kan(thank god for some friends,lol)

    wie heeft er tegenwoordig nog 50 hertz?

    bijna vergeten;gister perfect online geraced!!!
    liep als een trein,dus het kan wel..alleen dat in en uit loggen mag wat mij betreft nog wel aangepakt worden.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2004
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ok hoe kan je zien of je tv 60 hertz kan hebben....... |:- ben nogal een l*l op dit gebied O-)
     
  20. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé sneltje ik heb kreeg percies het zelfde gezeik bij E-A aan de telefoon, en dat e-mailtje sturen heeft toch geen zin. Die fucking asshole's doen er toch niks mee. Die fucking lul zij dat het aan me x-box live account lag. Ze zijn daar fucking hersenloos, die eikel's weten niet eens waar over ze praten. Maar ze komen ook niet met een gepaste oplossing. Jongens ****** maar lekker over de telefoon tegen ze, en schrijf maar een fucking gemene e-mail naar ze.(misschien dat het helpt). En ik hoop dat hun ogen open gaan en ze eindelijk het balletje terug spelen naar MICROSOFT.
     

Deel Deze Pagina