Toetsenbord Probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door FeaR, 26 sep 2004.

1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Sinds vandaag doet mn toetsenbord heel raar, de bovenste rij toetsen werken niet meer ... de nummers ook niet meer .... :confused:

Kan iemand me helpen??

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Drivers updaten, aansluiting controleren, en anders haal je voor een tientje een nieuw toetsenbord... kost je de kop ook niet.

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    drivers voor een toetsenbord? die werken alleen maar als er extra knoppen op zitten.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja ik weet natuurlijk niet wat voor toetsenbord de ts heeft. Lijkt me het meest voor de hand liggend dat het ding aan gort is... nieuwe kopen dus.

5. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Het ding is gewoon standaard ...

Hoe update ik de drivers ?

6. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk of de taalinstellingen wel goed staan. Je kan bijvoorbeeld een Engels of Amerikaans toetsenbord hebben en het per ongeluk op Nederlands te hebben gezet :). Dit kan soms veroorzaken dat bepaalde toetsen niet meer werken.

7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    nieuwe kopen dus :mad:

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Misschien is er wel vuil ingekomen, dat heb ik ook wel is gehad. Er bestaat wel soorten spray waarmee je je toetsenbord kan schoonmaken :)

Ik denk echter niet dat dit de oplossing is, omdat een hele rij het niet doet en de rest nog prima werkt. Lijkt me een beetje onlogisch als er alleen vuil in een rij is gekomen, maar je weet maar nooit ;)

9. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    koop een nieuwe idd voor 7 euro ofzo, of jat het toetsenbord van je broertje

10. Joopie

Joopie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je toch al van plan bent een nieuwe te halen.....probeer m eerst eens uit elkaar te halen ;) je hebt toch niets meer te verliezen...en bestaat de kans dat je m nog kan repereren *)

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik heb ook een bout toetsen bord O-) Die van mij doet het steeds een hele tijd goed, maardan soms gaat hij ineens de knoppen config aanpassen :confused: Dus dan wil ik een vraagteken zetten, en dan moet ik op _ drukken :confused: En de ) gaat van 0 naar negen, en de * gaat van 8 naar weet ik veel waar:confused: Zeer irritant, helemaal als je middenin een msn gesprek zit. Ik kan het dan alleen goed laten komen door mn pc opnieuw op te starten :'-(

12. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Master Legolas, bij jou staan dus de taalinstellingen voor je toetsenbord niet goed. Wijzig deze onder configuratiescherm naar Engels, VS en Nederlands en kijk of het werkt :). Maar ik denk ook dat FeaR een nieuw toetsenbordje moet kopen.

13. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    @Master legolas

Misschien heb je wel Ctrl+shift ingedrukt
    dan gaat ie toetsen veranderen
    gewoon nog een keer Ctrl+Shift en het staat weer goed

Deel Deze Pagina