Xbox live het medium waar we allemaal op zitten te wachten en wat naar mijn verwachting als een bom van succes in zal slaan. Maar wat zullen de kosten hier in Nederland zijn. ? Wij als "derde rangs gameland zullen de laatste wel weer zijn en naar alle waarschijnlijkheid ook wel weer de duurste$$. Mij zal dat aan mijn reet roesten,maar voor de jongste gamers zal dit een flinke aanslag op het zakgeld zijn.[hebben jullie pech,dan gaan jullie maar een kranten wijk doen of vakken vullen bij Appie heijn] Even serieus nu,iemand een prijs indicatie.????
Waarom altijd weer zo negatief? Ze bepalen gewoon 1 prijs voor Europa, en aan de huidige dollarskoers te zien wordt dat 50 euro (en anders wordt ik heel errug kwaad). 50 euro voor 1 jaar. Daarna 10 euro (dollar) per maand, maar dan zijn er al heleboel Xbox Live games verkrijgbaar.
als je maar een jaar wil, moet je et dan opzeggen en alles weer teruggeven ofzo, anyway 10 euro vink eigelijk best veel
Nee nee Wout,niet negatief want de prijs maakt mij geen ene reet uit je hobby mag tenslotte wat kosten. Maar ik dacht voor deze ene keer ook eens aan de andere gamers die het mischien allemaal wat te duur vinden gaan worden.
games zijn hier toch ook geen €49,95 een xbox is hier toch ook geen €199 ze doen er meestal wel wat bij op, zeker in het begin
50 euro is nix voor een jaar xbl met headset maar hij dat 10 per maand best veel is en daar ben ik het wel mee eens(ik doe nog geen werk)
welke vind je duur? 1. het starters pack of 2. maand prijs want het starters pack is super goedkoop -xbox live 1jaar lang -memory ???? -head set -en een game voor €40 a70 euro
Die jaarpakket is goedkoop maar et jaar daarna wordt duur.. 10 euro per maand is zon krappe 120euro per jaar hoor.. Jah ik betaal et wel maar toch blijft et duur Hoop dat XBL een suc6 wordt, anders doe ik er nie aan mee, bijvoorbeeld als er veel bugs en gedoe in zit
ik zal het ook wel betalen hoor ... mar als je het zo bekijkt .. : 10 euro per maand zeg maar 30 dagen in een maand 10 : 30 = 0,333 = 0,33 Eurocent per dag gamen dan op Xboxlive . dan vind ik het die Service wel waard .. ik zou dat wel betalen ook al heb ik geen werk , maar ik zit nog op school VWO5 .. maar voor 0,33 Eurcent per dag wil ik wel Xboxliven een Jaar . (tenzij het echt tegenvalt en gaat Laggen en niet goed werkt, MAAR DAAR GA IK NIET VAN UIT NATUURLIJK )
Je betaalt nie per dag maar per maand ... Als je et zo gaat bekijke dan lijkt et altijd goedkoper, duh.. Maar goed, 10 euro per maand is ook nie veel..
jep en dan neem je een krantenwijk ... (als je het niet zou kunen betalen) maar we helpenn nu M$ weer ff de verkopen op te krikken (alsof ze het nodig hebben )
nadeel is wel dat je voor MMORPG's nog extra moet betalen, daarom geef je ook op het begin je creditcard nummer.. maarja we horen het nog want over europa willen ze nog niks zeggen.
Jullie lopen nu wel lekker wat bedragen op te noemen,maar is dit exclusief of inclusief de breedband aansluiting. Hebben jullie daar al over nagedacht,want anders word het allemaal een stuk duurder/goedkoper.
10 euro is nix maar ja je moet het maar wel net hebben en als je nog op school zit zoals sommigen hier kan dat nog weleens moeilijk worden
jullie zien het misschien wel als 10 euro maar moet je is gaan kijkn als je maar een simpel wijkje loopt om je geldjes te krijgen , en je uit wil gaan, xbox spellen moet kopen, 10 euro per maand en dan ook nog nog één f1 bezoek dan kom je op heeeel veel geld.......