TE goedkope xboxgames

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TheGreatMo, 25 sep 2004.

1. nefyave

nefyave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op het feit na dat dat heling is en dus hartstikke strafbaar. _0/

2. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Domme reactie. _0/

3. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zouden de mensen die onder rembours hebben besteld vandaag niet hun bestelling hebben moeten ontvangen?

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, niemand ontvangt iets.. de prijzen zijn nep en de eigenaar staat volkomen in ZIJN recht als hij de prijzen verandert / niet de spullen verscheept.
    Jezus, dat had na 2 pagina's toch al wel duidelijk kunnen zijn.
    Ik en vele anderen hebben GVD gebeld :|

5. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Je er ook normaal op reageren hoor, al dat geblaat hoeft er niet persee bij. En ik ga er ook vanuit dat de prijzen niet kloppen, maar er waren volgens mij mensen die per rembours evnegoed besteld hadden, en ik ben benieuwd wat hun te horen hebben gekregen of ontvangen hebben. En aangezien de website ook niet bar snel aangepast wordt mag je toch altijd wel blijven hopen.

6. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan nu niet eens meer bestellen, er komt een error als je het probeerd.

7. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zouden ze die games soms niet 2de hands hebben opgekocht en dan weer door verkopen? Maar waarom je dan ook halo 2 of andere nieuwe game kan bestellen weet ik ook niet.

8. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread is Zaterdag geopend dus mensen die de zelfde dag nog besteld hebben zullen pas morgen of later hun bestelling krijgen. Zondag hebben deze gasten ook vrij dus ze zullen de bestellingen pas op z'n vroegst vandaag hebben verwerkt. Ik denk zelf dat als ze leveren dat het wel 3 a 4 werkdagen kan duren.

9. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt

mijn moeder heeft ooit (toen ik een jaar of 8 was) nog eens stennis lopen schoppen bij de etos: er stond dat het schepsnoep in de aanbieding was en ik had voor precies 1 gulden snoep afgewogen, was het opeens veel duurder... de aanbieding was afgelopen, maar de reclame hing nog in de winkel. Uiteindelijk bedrijfsleider erbij gehaald en mooi voor 1 gulden gekregen *)

10. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan, maar dat zijn ze niet verplicht, zeker tegenwoordig niet.

11. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er mensen hier die toen al besteld hebben dan?

12. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is wel. Ik zou zelf ook een game bestellen, maar ik wacht nu natuurlijk de reactie van andere af.

13. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    zal ik ook doen als ik jou was,
    volgens mij zit hier een luchtje aan, volgens mij is het ralph lauren :p

14. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    dat zijn ze zeker wel....de prijs die aangegeven is telt.....bhalve als er een duidelijke datum aangegeven staat (in de winkel!) dat de actie is afgelopen...

15. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en als het bedrag redelijk is. net geleerd bij recht :p

27 euro vind ik niet redelijk voor een nieuw spel dus dat argument kun je al weghalen...

16. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    In dit geval misschien wel, maar in het geval van een prijs wat op een artikel staat, zeker niet. De prijs wat verschijnt na het scannen van een artikel moet je betalen of je laat het product liggen. Het zou anders wel heel makkelijk zijn. Iedereen plakt dan een leuk prijsje op het artikel voordat ie naar de kassa gaat.

17. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Me moeder had zoiets ook bij de bijenkorf.
    Het was iets van speelgoed dat fout geprijst was.
    Toen wilde ze het niet verkopen voor die prijs bij de kassa.
    Toen hebben we de politie er bij gehaald en zelfs die zeiden dat je nooit weg had moeten gaan. Omdat ze het dan verplicht zijn om het voor die prijs te verkopen. Maar dus wel als de prijs redelijk is. En niet zoals iemand al zei dat een nieuwe pc 1500 kost en dat er op het prijskaartje staat 150.
    Iedereen weet dat dat niet klopt. Maar als er 1200 of 1000 staat dan zijn ze gewoon wel verplicht om het voor de prijs te verkopen.

18. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin, wat weet de politie er nou van.
    Als ik aan een artikel van 1500 euro zelf een prijskaartje hang met 150 euro zou het leuk zijn als ik dat dan maar 150 euro hoef te betalen. Bullshit dus allemaal.

19. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Een winkel kan altijd nog afzien van een verkoop. Iemand hoeft niet per ce te kopen als de prijs niet klopt. Mensen denken dat ze in hun recht staan, maar uiteindelijk komt het er op neer dat de winkel niet wil dat er stennis komt in de winkel. niet alleen de desbetreffende klant kan weg blijven. maar ook andere klanten kunnen hierdoor weg blijven. (=minder omzet 8) )

Als er eenmaal een overeenkomts is gemaakt. (dmv bijvoorbeeld een bon) kan het niet meer omgedraaid worden.

Zo kan deze winkel nu ook zijn prijzen veranderen tenzij je een bevestiging hebt gekregen van de winkel. Als ze met een officieel mail adres (denk ik) sturen dat je game word verstuurd met de prijs van bijvoorbeeld 25 euro heb je bewijs en zou je het pas moeten krijgen voor die prijs.

prijzen zijn in principe altijd voorbehouden. totdat je betaald hebt. je bent niet verplicht tot een aankoop dus.

Ik weet niet of mijn verhaal echt waar is maar lijkt me opzich wel logisch 8)

of het enige foutje in mijn verhaal zou misschien zijn dat een winkel verplicht prijzen vermeld moet hebben staan (waarschijnlijk bepaald percentage, er kan altijd een schapkaartje/sticker missen). maar ik denk dus dat het wel allemaal onder voorbehoud is.

Waarschijnlijk zijn er ook weer andere wetten voor digitaal aanbieden en gewoon in een winkel. MAar het zal in grote lijnen wel overeen komen.

Laatst bewerkt: 27 sep 2004
  20. Lizardman

Lizardman Wrrroaaarr

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan in elk geval zeggen dat de prijzen op die site GEEN inkoopsprijzen zijn. Als ze die games echt voor de genoemde prijzen verkopen, maken ze verlies en dik ook.

Enige waar je op kan hopen is dat je geluk hebt en ze hem je voor die prijs doen omdat zij een fout hebben gemaakt, echter zijn ze niet verplicht dat te doen, gezien dit ongetwijfeld wel ergens in hun AV staan.

Dus, jammer maar helaas, gloednieuwe Xbox games voor onder de 30 euro zit er helaas niet in.

Deel Deze Pagina