clear story mode without continue?? In doa3 als je pakjes wil winnen staat er bij een paar: clear story mode without continue! <-----wat is dat en hoe moet dat? en met kasumi kun je dan het 4e pakje winnen terwijl je het 3e nog niet hebt?
Neej dat kan niet. Eerst die oefenmode met haar doen. Daarna op easy zetten en de storymode met haar uitspelen zonder te sterven. Kan je volg. x je topictitel duidelijker maken en erbij schrijven over welk spel het gaat?
En met 'niet dood gaan' wordt dan bedoelt dat je niet van die continue gebruik hoeft te maken, je meot dus niet dat aftel-scherm krijgen.
Ik heb ze ook niet allemaal hoor, dat verziekte THPS3 voor me. Ik ben de man die al 7,5 uur survival speelt zonder beloning....:{
Ik heb al best wel veel pakjes: 3e en 4e met zack, 3e met bayman, 3e met hayabusa, 3e met die andere ninja gast, 3e met christie, 3e en 4e met lei fang, 3e met jann lee, 3e met die ouwe enz. Maar met kasumi hoe speel je die "sparring mode" uit? na een half uur ben ik nog bij de 10e aanval!
FF EEn kick van dit topic : ehm in doa2 had je maar liefst 7 pakjes voor kasumi etc maar nu heb ik net doa 3 en heb ik er maar 4 en voor de anderen ook niet zoveel. Weet iemand de methodes om alle pakjes te krijgen?
Met helena en leon moet je bv. n xbox teken halen of 3 dolfijntjes/bloempotten en bij brad wong 30 wins in single survival mode. (hij heeft n tof 3e pakkie). Als je meer wilt weten moet je me maar pm-en