Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'hoop dat ze bij die competitieve mode nieuwe modes erbij gaan maken (dat mag ook wel voor die tijd) Want "neutralizing, sabotage en extraction" hangen mij zwaar de keel uit ! Ik doe eigenlijk ook aleen maar "tag" en "deathmatch" (met eigen regels dus) En ik hoop dat ze daar nu ook een officiele mode van gaan maken ! Of een of andere variant van capture the flag (zoiets als extraction dus ...... maar daar konden de mercs aleen verdedigen)

Keep up the good work Ubi ! _O_

2. Darth Vader

Darth Vader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee gewoon deathmatch owned ook

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    idd, Dat is zo'n beetje het enige wat ik doe in Pandora Tomorrow :) Dat rotvirus laat me compleet koud !

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt Deathmatch. En ook Disk Hunt, dit is een soort Capture the Flag. En je hebt Scenario mode. Daar zitten dus Neutralization, Sabotage en Extraction in.

Die 2e screen is wel vet. Je schijnt ook je Sticky Cams weer op kunnen rapen, nadat je ze hebt weggeschoten. En de maps worden 3x zo groot :D

Lees de nieuwste Xbox Magazine maar :9

Edit:
    Versus modes:

The main game will be Scenario mode.

Each game level has a main game mode called Scenario, mixing different types of objectives (based on the Pandora Tomorrow game modes). It is called Scenario mode because of the mix of objective types.
    The level changes depending on the players’ actions (doors that open, lights that go out, etc.) and the objectives taken - all go to make up a real interactive movie. The different objective situations are as follows:

Neutralization type objectives: The player must approach the objective and neutralize it by tapping away for a few seconds on the keyboard.

Extraction type objective: The player must pick up a hard disk rack and then move it to safety in a special attaché case that’s used to transfer disk data.

Bombing type objective: The player must approach one of the objective triggers and place an explosive charge. After a few seconds, it will blow up. Though the mercenary can defuse the bomb.

There will also be a secondary game mode: Disk Hunt.

Each level has a second game mode called Disk Hunt. In this game mode, a certain number of disks are placed through the level in a random manner (from a certain number of possible positions). The spies must retrieve a certain number of them in order to win (spies win when they possess the required number of disks). However, when they die, the disks they are carrying drop and are lost. When this happens, you should do everything you can to retrieve the disks without being discovered.

Bron: www.splintercell.com

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  5. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Dit vind ik echt zo saai, Merc's winnen toch bijna altijd. Naja, ik win iig bijna altijd als Merc en verlies alles als Spy ;)

6. Metal X

Metal X Don't really care

Leuk Bevonden:
    0
    Een mes. Ik hoop dat dat niet het enige nieuwe wapen is. Maar naar de plaatjes te zien zijn de graphics zwaar dik in orden en ik denk dat dit wel een topper wordt zolang ze maar niet weer erin stoppen dat als je missie is mislukt dat je hem dan maar overnieuw moet doen.

7. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt ie nu uit? kan niet wachten :D

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nou, hij komt eerder op de ps2 uit stond hier ergens. Maar voor de xbox komt hij ergens in maart.

9. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf? eerst metal gear solid en nu nemen ze ook al onze splinter cell af? splinter cell was eerst toch xbox exclusief en daarna pas andere consoles?

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hij komt helemaal niet eerder op de PS2 uit :confused: Kijk maar op de ubisoft site, de PS2, PC en Xbox versie komen allemaal tegelijk uit. In Maart.

11. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij komt gewoon tegelijk uit op PS2 en xbox hoor, hij zou alleen eerst eerder op de xbox uitkomen maar nu is de realise date gelijk gezet met die van de ps2

12. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Splintercell komt op ps2 en xbox nu tegelijkertijd uit, eerst zou xbox versie eerder zijn, maar die is vertraagd ofzo........

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik dacht ergens op gamers te lezen dat hij op de ps2 eerder uitkomt. Maar dat zou dan wel fout zijn. Hij komt in ieder geval nog lang niet uit. En jij 4 maanden vind ik best lang.

14. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb alvast geld apart gelegd voor het spel :) binnenkort pre-orderen en ik zie 'm vanzelf op me deurmat liggen

15. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Voor de mensen die er op tijd bij willen zijn. De game is inmiddels te pre-orderen op de site van de free record shop. Hij wordt daar verwacht op 1 maart 2005.

16. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx voor de tip ;)

17. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    alsie bij de FRS te pre-orderen is zal t bij gcshop ook niet lang meer duren

18. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Het Amerikaanse leger is hier al mee bezig. Een pak van allemaal kleine sensoren die de drager camoufleert. Ik heb toen een CG-filmpje gezien op de Discovery Channel van wat het leger voor ogen had. Ik vond het toen veel lijken op iets uit de film Predator. En inderdaad, het camo-gebeuren in CT lijkt ook op die in Predator. Zo onrealistisch is het dus niet.

19. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sc3 komt eerder op de ps2 uit,lees de pu maar. Met halo 2 op de voorkant dacht ik.

20. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja? ik dacht eigelijk dat ubi had gezegt dat ze tegelijk zouden uitkomen i.p.v xbox eerst.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina