1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Wie zegt dat het een speelgoedding is maar niet juist een stuk klei om de creativiteit in kwijt te kunnen voor een mogelijk nieuwe convenant die ze dan verder in de computer uit kunnen werken.. Lijkt me niet, maar toch..
     
  2. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt meer op een soort jakals....
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Mischien zijn de jackals wel geevalueerd.:p
    Net als bij pokemon, Jackal ik kies jou.:+
     
  4. rieneman

    rieneman Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Over welk plaatje hebben jullie het? :confused:
     
  5. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
  6. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    dan is het nog steeds evolueren maat, 8)
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet wel zeker dat de Jackals geevalueerd zijn door Bungie, ze hebben nu andere motoriek en meer beestachtig uiterlijk (lees ik in de updates).
    Handig dat "evalueren" ;) :p
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Evolueren is engels MAAT.;)

    @sparks, oud nieuws. Het stond zelfs op de frontpage.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2004
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier, weer "oud" nieuws (de laatste Update). Die heb ik hier nog niet zien staan.
    Update zoveel

    Ik ben trouwens ook wel toe aan wat info over de singleplayer.
    Over Live Co-op te spelen of niet? Ik moet namelijk aan een planning met mede gamers beginnen.. Een LAN waar ieder voor zich de singleplayer gaat spelen...? Een LAN waar per twee via system link gespeeld gaat worden.....? Een LAN waar splitscreen gespeeld gaat worden... Of gewoon ieder voor zich thuis in zn uppie,.....? Of juist gewoon lekker over Live Co-oppen....?
    Ik denk dat we met een stel gasten weer een LAN houden en dan ritueel gelijktijdig de verpakking gaan openen en beginnen met de winter _O_
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik denk dat ik dit jaar mijn winterslaap oversla.:+
     
  12. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Uhm Xwon.. Ik heb de nieuwste update (of link naar.. ) ook nog niet ziens staan hier, nu nog steeds niet eerlijk gezegd.. 04.23.04 ??
     
  13. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    evalueren= (overg.; evalueerde, h. geëvalueerd) [1650 <Fr. évaluer] 1 de waarde, het belang, de betekenis schatten of keuren van -, syn. taxeren: het evalueren en correleren van meldingen 2 beoordelen 3 (in verzwakte bet.) bespreken

    evolueren=[1824 <Fr. évoluer] I (onoverg.; evolueerde, h. en is geëvolueerd) 1 (mil., veroud.) (van troepen, van een vloot) wendingen maken, syn. zwenken 2 trapsgewijze ontwikkelingsvormen doormaken, zich geleidelijk ontwikkelen: overal bestaan behoudende en evoluerende krachten; het is het grofste egoïsme, maar in een geëvolueerde vorm (Kelk) II (overg.; h. geëvolueerd), een ontwikkeling laten doormaken: wat doet een biochemicus als hij een enzym wil isoleren om een reactie te versnellen, en dit enzym blijkt niet te bestaan? hij evolueert het (NRC)

    zo even uit de Dikke van Dale overgeschreven _0/
     
  14. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    of te wel, je moet niet over evolueren evalueren. Deze evaluatie bet betrekking tot evolutie heeft geen zin. :D
    Tis geen Jakhal. Want het is te groot, ziet er niet uit als de geupdate jakhal (zie een oude screen). een jakhal ziet er wat uit als een vogel (veren etc, raar hoofd, snavel of afgeplat hoofd, evt hanenkam). Dit zeker niet. Voeten en armen lijken niet eens op een jakhal...
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat komt omdat hij geevalueerd/geevolueerd is en daarom niet er niet meer precies op lijkt. Hetzelfde geld voor pokémon als ze daar evalueren/evolueren lijken ze ook niet meer op het origineel.
     
  16. -HaYaBuSa-

    -HaYaBuSa- XboX 360~

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je ?
    ik ga echt niet al die 45 pagina's lezen of er mss 1 post in staat ...
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Uhm, *kuch*kuch* |:- Shit wat baal ik nu van mezelf dude 8)
    Ik ben heel de tijd de bungie site aan het checken... (nog steeds offline blijkt..) Nu heb ik dus een erg oude update voor de nieuwe aangezien....
    Sorry mensen!!

    _0/

    (kruipt snel in bed...)
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Muziekuitgever Sumthing Distribution is al geruime tijd betrokken bij de muziek van de videogame scene. Zo heeft de maatschappij de soundtracks gemaakt voor onder andere Halo, Sudeki, Voodoo Vince, Power Stone, Tao Feng en Brute Force.

    Vanmorgen is bekend gemaakt dat Sunmthing Distribution de soundtrack van Halo 2 zal maken. Goed nieuws dus, want de soundtrack van Halo was al erg goed.
     
  19. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk net op de site van sumthing en zie het bericht staan maar dit vind ik vreemd.

    The Official Halo 2 Soundtrack 11.09.2004
    Featuring Original Music By:

    Nile Rogers
    Incobus
    Hoobastank
    Breaking Benjamin

    AND MORE
     
  20. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle muziek werd toch in-house geproduceert door Marty O'Donnell?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina