Zeer geslaagd thema!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door woolyonline, 28 sep 2004.

  1. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed vanmorgen mijn pc aan, druk op internet explorer en kom op mijn startpagina, dat is natuurlijk xboxworld. Toen viel mij op dat het nu outrun2 was dat het thema was, ik vind deze zeer mooi. Geslaagd dus!!! Toch zie ik er na uit dat jullie een Halo2 thema hebben *)

    greetz wooly
     
  2. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem ook wel redelijk mooi... alleen de nieuwe threads vind ik nou vooral halferwege wat minder prettig lezen... maar opzich ziet het er allemaal wel vet uit :D
     
  3. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er wel netjes uit. Alleen ik ben bang dat ie weer gesloten gaat worden, vanwege je nutteloze topics volgens de mods :9
     
  4. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een goed punt, misschien moet je even een admin pm'en en dat zeggen, misschien kunnen ze wel de kleur van de letters veranderen in zwart!

    greetz wooly

    edit:/
    gamemaster we zullen zien(toch kan ik me herinneren dat er eerder een tread was over het thema battlefront en die ging niet dicht volgens mij)
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  5. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    je hoeft natuurlijk niet van elk thema een nieuwe post te beginnen, over wat je er van vindt.

    Ga gewoon in de zelfde post die er al bestaat verder.

    Maar ok de layout ziet er wel mooi uit :)
     
  7. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het goed dat er even een "thema-thread" is aangemaakt, want ik wil ook nog even het volgende zeggen:
    Thema's zien er mooi en gelikt uit maar zijn ietsje te onoverzichtelijk. Je moet eerst een halve minuut overal kijken wat wat is, alhoewel natuurlijk alles op dezelfde plek zit. Het is wel even wennen, opeens al die andere kleuren en mooie vormgevingen telkens.
     
  8. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er weer als normaal Heel Goed uit.
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja het is best wel een geslaagd thema, al lijkt me de game niet egt geweldig omdat ik gewoon niet van dat soort spellen houd.
    Ik vind het ook een beetje onnodig om hier weer een thread over te maken. Maar dat is al gezegd.

    Wat ik me afvraag he, zou het ook kunnen dat je kunt kiezen tussen verschillende thema's, net als op het forum?
     
  10. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind hem ook mooi hoor :) De game lijkt me idd kut, maarja, dat boeit niet :) Deze thread gaat echt niet dicht :D Mods houden van complimenten, en terecht, good job.
     
  11. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi idd alleen ik vind de starwars batlefront thema net wat beter ik ben nog in de star wars sfeer.
    Zelfs mijn achtergrond is van starwars batlefront maar ja outrun 1 blijft een cool spel denk dat deel 2 ook erg cool is.
     
  12. x-core

    x-core Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een mooi thema, ziet er wel strak uit! Jammer dat het spel me zo tegenviel!
     
  13. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Het idee van thema's vind ik op zich wel grappig en aangezien ik daar al veel positieve reacties op heb gelezen zal ik daar dan ook niet verder op ingaan.

    Wat ik echter wel zwaar irritant vind aan die thema's is de achtergrond bij de screenshots-viewer. Neem nu het Outrun2 thema en kijk dan eens naar de screenshots van Ninja Gaiden. Die Outrun achtergrond doet echt afbreuk aan de screenshots! Neem aub gewoon een neutrale achtergrond zodat de nadruk ligt op datgene waar het over gaat, namelijk de screenshots.
     
  14. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er weer gelikt uit, er is alleen nog 1 foutje. Als je boven aan op de header klik (dus op: sega presents outrun 2 8 oktober te koop) dan kom ik nog steeds bij het star wars artikel uit.
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Zal donkerder maken, wasnogal laat gister.

    En link aanpassen in bannertitel.

    Thx, BTW voor complimenten. ik moet 't wel maken maar 't is niet mijn smaak en ben niet 100% tevreden, maar is best moeilijk soms. Dit geeft wel goed weer de sfeer van het spel, de vrolijke arcade actie.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kobold jij hebt hem toch gemaakt?
    erg mooi.
    die van red dead revolver was ook mooi.
    groeten.
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ya ik maak alle graphics op mainpage. :+
     
  18. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    [Offtopic] MIRIK IS LIEV!!!!! [/Offtopic]
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    :p :confused:
    lol :+
     
  20. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze thema is ook erg mooi. Maar deze thread ging ook al over de thema's van xboxworld....
     

Deel Deze Pagina