( Halo ) Two Batrayols Wie kan mij helpen met halo. Ik kom niet verder met het level Two Batrayols ik heb de eerste opdracht gedaan maar de tweede lukt niet wie kan mij helpen
Blow Up Canyon B? Maarja ik kan je daarbij niet helpen je moet gewoon vechten met al die mannetjes en zien te overleven!
kheb dat level al een tijdje niet meer gedaan, maar ik geloof dat je naar zo'n soort stijger moet vliegen, zo'n uitstekend dinges erges hog aan een rots...
Tuurlijk kan een banshee zo hoog en dan moet je met die banshee naar het pijltje vliegen!! een soort uithangels (steiger ja)
Level ff restarten en dan is er vast wel ergens vlak voordat je moet gaan vliegen een Banshee. Heb zelf nooit vast gezeten met HALO. Misschien is die Banshee die je nodig hebt al vernietigd als je er nergens een kan vinden. FF restarten dus.
Als je die opdracht moet doen kom je bij een een sneeuwvlakte. Als je daar meteen links gaat staan er in de schaduw 2 banshees. Je moet ff zoeken. Je kan trouwens helemaal geen banshees die van jou zijn opblazen