FF een paar vragies

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xdome Master, 19 feb 2002.

1. Xdome Master

Xdome Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. is jimmy88 gebannd?

2. waarom = er een slot op dat ene forum?

3. ik vinnet wel goed dat Wouter Xdome niet heeft over genomen :9 maar niet goed over dat grapie van wie sie ook was....=(

2. y_me007

y_me007 DUDE

Leuk Bevonden:
    0
    mag ik even kwijt dat Xdome MAster een grote

LE HOE ZE HER is.

Als je deze site niet "master" vind blijf dan weg en ga je opgeilen aan je eigen site.

fucking PRICK.

Edit WouteR : Hou je in jongen hou je in..

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Beter doodzwijgen, anders krijg je ellenlange flametopics. Nu is het gezelliger hier en dat is een uitzondering op de meeste forums.

4. Xdome Master

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gevraagd wat jij van mij vind?
    Nee dus kom hier niet je k*nk*r bek openen want ik vroeg iets heel anders...

Edit WouteR : Ook jij moet je rustig houden hoewel y_me007 begon :)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    1. Ik weet niet of Jimmy geband is, ik heb het iig niet gedaan, laat hem maar contact met me opnemen

2. Kobold vond de discussie te kinderachtig worden, vond ik ook.

3. ehm nou kijk heel toevallig wordt er vandaag (eigenlijk gister) 2x wat gezegd over Xdome en dan wordt het meteen bashing time? We hadden het over een knokploeg om de Telegraaf te matten, en een iemand zegt dat we misschien xdome wel kunnen matten, en dan krijgen we meteen ruzie..?

Verder vond ik de meeste van jullie argumenten nergens op slaan.. maarja daar wil ik eigenlijk niet over verder gaan nu (als jullie willen dan wel hoor :) Hou wel van een discussie)

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel een discussie aankomen.

7. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    k mensen....sorry van gister...hierbij bied ik m'n excuses aan, ik was stoned denkik, en misschien ook omdat ik NET klaar was met de hele dag bezig zijn voor xdome...als ik dan zo een berichie zie..(voor jullie wasset grpa...voor mij blijkbaar niet) dan word ik para

SJORRY!!!!!!!

maar volgende keer geen reclame meer maken k? (negatief iig niet meer :9)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    nou eh dit is alleen maar naamsbekendheid hoor :) Is altijd welkom toch..?

Dus geen discussie meer..? He damn wat jammer

9. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    liever stuur je de mensen die niet bij jullie kunnen door naar mij...dan kan ik ook weer selectie maken...want zonder medewerkers komt er echt een crisis :9

10. Xdome Master

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik ook!:9

Maar dan ook maar ff mijn excus:9.
    Maar zoals Jimmy al zei is het wel erg klote als je een dag erg lang aan de site hebt gewerkt en dan te weten komt dat mensen zulke grapjes maken op een forum...
    Das niet zo leuk...
    Daarom was ik denk ik ook een beetje aangebrand=(
    :9

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    tsja laatst nog iemand die zo enorm slecht was dat we hem vrij hard hebben afgewezen en begon met : Ik heb een programma waarmee ik sites kan hacken!!!! zo we waren echt bang man :) misschien is dat wat?

12. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    was dit een dreigement richting xdome? :p

neej...ik dacht omdat jullie volzitten..als er dan iemand wil soliciteren kun je zeggen dat xdome nog wel mensen nodig heeft

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    en als ik het me goed herriner heeft Jimmy ook nog bij ons gesolliciteerd maar wou uiteindelijk niet omdat wij graag een stukje proef tekst wouden hebben en dat bij xdome niet nodig was :confused:

14. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    ik had gesoliciteerd ("mag ik bij XBW" :p)

maar aangezien toen een m8 van me zei dat xdome bij DGnet zat en hij ook bij een site van DGnet zat, leek het me handiger...ging niet om een proefpost dus

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ow ach, mijn mailprog is laatste gecrashed en ben daardoor al mn XBW mail kwijt (allemaal belangrijke dope), maar daar had het vast nog wel bij gestaan :)

ow wacht, ik heb nog wel de OUT map, ff kijken of het er bij staat :) (denkt niet want ik heb niks teruggestuurd)

maar Jimmy hebbie er geen spijt van ;)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Heb alleen dit

17. Xdome Master

Leuk Bevonden:
    0
    Jah als jullie toch genoeg mensen hebben en als jullie ze dan niet noidig hebben kan Xdome het wel gebruiken. Want we hebben erg weinig mensen...]:-

18. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    neej man....ik ben nu toch webmaster 8)...is gruwelijk om te proberen xdome weer op het goede spoor te krijgen

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Moet je eens weten hoeveel ik in XBW heb gestoken.. maarja, we begonnen misschien wat handiger (ow damn flamewar??)

met een kleine vaste crew, en die langzaam uitgebreid en op het moment hebben we een aantal goeie nieuwsposters (Jordi, Thijs en natuurlijk Gerben die van previewer naar nieuwsposter is gegaan), dan nog wta mensen die wel in de crewlijst staan maar niks meer doen (markie :))

20. Xdome Master

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter zijn er nog mensen die graag bij XBW willen?
    Dus als er geen ruimt is dan.....XDOME!:9

Deel Deze Pagina