Als er nog iemand een Trial kaart voor live heeft en ze niet gebruikt, mail me please op fred_tack@hotmail.com thx
Trial card codes Ik heb er nog een heel stel. Je kunt je nog t/m 30 september met deze codes activeren: CP9TV-2DGVD-DRCPT-6BMHQ-H48HG HQGMD-2MR2F-JTB9M-RJ767-MGYYY K9TJF-B74VF-MVGT2-7TP2W-K7WB3 FHCQ9-X6W6C-M829C-4YYQ3-3VWB6 MBHDD-2PXYQ-Q7XKC-FKFBR-94HFW B38KF-MCP9B-P7T78-3HQWV-7XCWM RJ2P7-KTF72-TRV94-R2F8D-KTDR3 JWTBQ-8Y7W6-JDWVF-FFBHQ-H8GJT Succes!
K heb nog een live trial kaartje, de eerste die een PM stuurt krijgt de code! EDIT: stoppie was als eerste en heeft een PM!
Hmm, ik heb ook pas nog 2 codes weggegeven, ik hoop dat ze werken. Ze waren ook geldig tot 30.9.2004 en ik had ze ook pas opengekrabd toen ik de code ging emailen. Ik neem aan dat wanneer je de code op b.v. 28-9-2004 invoert dat je dan nog wel 2 maanden gratis Xbox LIVE kan gebruiken. Niet dat je al voor 30-7-2004 had moeten aanmelden omdat het op 30.9.2004 ECHT afloopt...?
Hier is er een die ik nog had liggen. Hij is geldig t/m donderdag (en vanaf dan dus 2 maanden) VBGPM-RBYK9-W8DWM-HYPBP-PC98W Meld het wel even als je hem gebruikt hebt, da's wel zo sociaal.
Bedankt voor de massale reactie maar ik heb er al een gebruikt van FrankieX. Maar andere mensen zullen er wel nog iets aan hebben. Greetz, Fred
Ik heb er weer 1 gekregen bij XBOX Magazine... mocht iemand nog belang hebben bij het kaartje dan zie ik een PM wel voorbij komen... Wie het eerst komt........... die het eerst een PM met code krijgt
Wie heeft voor mij nog een trial kaartje liggen? Ik heb sinds gisteren het Ninja Gaiden pack gekocht en daar zat ie helaas niet bij (wel bij de Burnout 3 pack). Ik wil het dolgraag uitproberen en als het bevalt koop ik de starterskit.