Xenon bevestigd en Xbox TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WarriorSan, 28 sep 2004.

1. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    bron

2. FabianNL

FabianNL Guest

ok, het is wel Spong dus meestal zo onbetrouwbaar als de pest maar dit ziet er opzich niet slecht uit, we zullen maar afwachten wat we er nog meer van gaan horen :D

3. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Dat dacht ik zelf eigenlijk ook maar vooral dat xbox tv lijkt me vet dus ik hoop dat het waar is

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    nee, want dit is de devolepers naam. die had de xbox 1 ook (hoewel ik niet weet wat deze was) voordat ie echt xbox heette. dus dit zegt nog niks over hoe we de xbox2 dalijk gaan noemen.

xbox tv klinkt wel geinig, maar de vraag is of zoiets wel in nederland te krijgen zal zijn.

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zie je hier niks van op andere sites?! Goh...zou het nep zijn? |:-
    Ik geloof het in ieder geval nog niet. En daarbij, waarom willen mensen zo graag een nieuwe Xbox? Degene die aardig wat mensen op het moment in hun huis hebben staan, doet het goed en er komen naar mijn mening heeeele leuke (en goede) games voor uit (vooral nu: Fable, Halo2, SW: Battlefront, Sudeki etc. etc.) :)

Laatst bewerkt: 29 sep 2004
  7. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    XBOX 2 CODENAME CONFIRMED, SPECTATOR MODE FOR LIVE GAMES

Microsoft job posting reveals rather interesting info about Xbox's successor

15:47 It appears that Microsoft has, inadvertently according to gossip, confirmed that the much mentioned Xenon is the indeed codename for its Xbox 2 project. The Washington, Redmond giant also seems to have revealed plans for a spectator mode for online Live play on Xbox 2. The source of this information? A job posting on Microsoft's website, according to reports.
    Beginning with "Want to help create a new feature for Xenon not available on any other platform?", the job posting goes on to say that "Microsoft Game Studios is looking for an SDET with server experience to help design and implement the new Xenon Title Server features, including: a spectator mode for many Xenon games, Xbox TV...

"...with tickers at the bottom of the screen featuring recent high scores and game highlights, a tournament system, and tradable trophies."

It's not exactly surprising to see that Microsoft has a number of updates planned for its Live service for Xbox's successor - if the details in the job listing are accurate. As for the Xbox TV/spectator stuff mentioned, we assume that this simply means that users will be able to log onto Live and play audience and observe multiplayer games in progress.

Microsoft UK had "no comment" to make on the info appearing in the job listing when contacted earlier today, so no clarification from that quarter - yet, at least. Of course, as soon as we hear more we'll let you know

Bron: http://www.computerandvideogames.co...eogames.com/news/news_story.php(que)id=109847

8. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik snap niet waarom Microsoft zo geheimzinnig doet over een codenaam. Dit zegt immers niets over de uiteindelijke naam of eindproduct.

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    wtf? Dit is nu nieuws? Microsoft gebruikte vorig jaar al Xenon in sommige job postings, later gingen ze over op Xbox 2 en nu weer ff Xenon. Ik snap niet dat ze dat zien als bevestiging, maar goed.

Xbox TV is wel grappig, maar zoals gezegd het is nog allemaal concept dus we zullen nog maar moeten zien of het ook daadwerkelijk mee wordt genomen in het eindproduct.

10. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd oud nieuws..
    Edit: Alleen de titel en het eerste stukje over xenon gelezen |:-

Laatst bewerkt: 29 sep 2004
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Xbox TV is niets meer en minder dan spectator mode :eek:

12. FabianNL

FabianNL Guest

nee, idd, jullie hebben het volgnes mij niet goed gelezen, je ziet dan gewoon sommige hoogtenpunten uit andere wedstrijden en de stand of iets dergelijks, kunnen ze natuurlijk ook trailertjes over gaan gooien en alles en dat kost allemaal niet zo veel hoor, alleen veel data :p

13. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Wel iets uitgebreider is de bedoeling maar dat neemt nog niet weg dat mij dat wel vet lijkt voor de xbox 2 online games

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet wat dit inhoud :confused: Kan iemand me het uitleggen.

15. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ah.... XboxTV klinkt wel intressant...

16. FabianNL

FabianNL Guest

dus xbox TV is een spectator mode (wat inhoud dat je naar een game kan kijken die andere spelen, dus dat je gewoon een kijker bent van een wedstrijd) voor vele xbox spellen. Onder aan het beeld staan bijvoorbeeld de laatste high scores en hoogte punten uit andere spellen, een tournement syteem (in welke vorm dan ook) en ruilbare trofeeën (wat ook nog niet helemaal duidelijk is dus). Zo een beetje duidelijk allemaal?
    Zelf kan ik hier ook zonder problemen "trailers" aan toevoegen (is ook niet erg ingewikkeld) van de nieuwste spellen of misschien zelfs intervieuws of iets dergelijks met game makers. Ik vraag me af hoe populair dit alleen zal zijn, wie gaat er nou een paar uur kijken naar een spel wat andere spelen terwijl je het zelf ook kan spelen?! :D

17. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Precies, ik koop geen dure xbox en games om naar andere te gaan kijken. Enige waar ik mij iets bij zou kunnen voorstellen is als je met vrienden een toernooitje hebt georganiseerd, dat dan wel alle (uitgeschakelde) deelnemers naar de finale van dat toernooi kunnen kijken.

18. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Op de pc heb soms je ook van die tournooien tussen bekende (zeer goede) clans b.v. met counterstrike en dat vind ik soms best vermakelijk om naar te kijken. Sommige mensen kijken naar voetbal en andere naar online competities. (bij wijze van)

Deel Deze Pagina