inderdaad je leest het goed... Jammer, ze zouden dan beter onmiddelijk een seizoen 2002 update maken voor de xbox versie... Waarom toch... ]:- ]:- ]:-
Inderdaad. Kheb gemaild naar infogrames en ze zeiden dat er niets over releasedate gezegd kan worden, maar vanmorgen las ik op spelletjesgarnaal dat hij voor het eindejaar verwacht wordt...
Gewoon nog even wachten en dan mag je zelf in die mooie McLaren rijden in het spel! Dan ben je het wachten al snel vergeten denk ik
Bij Tothegame staat de releasedatum op 31-10-2002... Of is dat soms ook al weer een verouderde releasedatum... Want GP4 is natuurlijk al een keer uitgesteld... ]:-
yo Koop gewoon F12002 Daar is echt absoluut niets mis mee alleen grafisch gezien mocht het iets beter maar voor de rest rijden met die hap of gaan met die banaan Ik snap niet wat er nou zo speciaal aan GP4 is want als je rijdt met je camera vanuit de cockpit dat ziet er gewoon niet uit vind ik. Dat stuur is echt gewoon lelijk met al die cijfertjes enzo maarja das mijn mening maar is wel de tofste camera stand vind ik dus voor mij telt dat heel veel.
je moet eens leren als je een game beoordeeld naar de gameplay te kijken en niet naar de graphics, Gp4 owned F1 2002 gewoon qua gameplay (graphics ook)
yo haha nou ik heb nu al 5 maanden F12002 en ik zie het probleem niet echt van de Gameplay. Speel het nog steeds vrij veel want is der dan zo bijzonder aan de gameplay van GP4 want je hebt hem zelf nog niet kunnen spelen dus echt goed oordelen kan je ook niet daarover lijkt mij
zou zeggen geef eens redenen? want misschien overtuig je me wel dat ik GP4 koop trouwens ze hebben toch niet 2002 licensie of wel?
Maar de oude licensie toch? komen ze in 2003 met een game met licensie van 2001 dat vind ik wel min puntje die schade zooi is wel beter ja maar gameplay is volgens mij gewoon zelfde