Ja, begrijp me niet verkeerd, ik heb het geld er wel voor, maar ik het besteed het liever aan meerdere spellen dan aan 1 spel
Tja €10 in de maand. Dat is niet echt veel. En FFXI is echt geweldig. Ik heb er nu al meer al 1000 uren inzitten en ik speel het nog maar 3 maanden.
Ik heb het er niet voor over. en ik heb laatst een Gamecube gehaald dus daar gaat nu ook veel aan uit omdat ik daar ook nog een paar games voor moet halen.
die komt er zeker ook, maar bv ook melee, zelde ww en nog een paar, ben nog aan het kijken voor goede spellen op de GC
Dat betekent dat je het spel elke dag minimaal elf uur moet hebben gespeeld. Hallo hallo! Doe ik iets verkeerd?
Zal ook wel iets meer zijn als 3 maanden Wat FF:CC betreft zou ik die eerst bij iemand spelen. Het is de enigste FF die ik niet heb omdat hij gewoon ronduit slecht is en eigenlijk geen eens een FF game is.
Ik heb 'm al gespeeld, maar als hij players choice ga ik 'm wel halen. Maar ik ga eerst nog wat andere cube spellen halen, ik ben nu lvl 22 btw
Ik had gehoord dat in TA ook cloud in zit. en ik ben nu lvl 28 in de Reactor, kheb nu 5500 exp nodig voor een lvl up.
Heb ik ook gehoord heb hem alleen nog niet gevonden en ook staat er nergens in de faqs en guides dat Cloud erin zit.
Final Fantasy VII is gewoon mijn absolute favoriete rpg. Het is ook de eerste final fantasy die ik ooit heb uitgespeeld. O man wat een verhaal en de characters zijn echt super gaaf. Veel mensen vinden de nieuwe final fantasys veel vetter maar VII is en blijft de koning. Jammer is wel dat je na cd 1 er best snel doorheen gaat.
ja hij zit erin en je kunt hem ook op een best moeilijke manier krijgen maar dit kan alleen na chapter 4.
ja net als jej je zus uit een groot kasteel hebt bevrijd. Is ook het stukje dat je wiegraf verslaat en als ik het me goed herinner is dat het laatste hoofdstuk en dan moet je een steen vinden ofzo die je naar gough the machine city moet brengen om dan een of andere robot mee te activeren. als je da hebt gedaan moet je weer zoiets doen maar dan met een tijdmachine die cloud naar die wereld toe haalt. Dit alles kan alleen pas als je de steen van adramelk hebt, een van de zodiac warriors