Burnout Live !!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door the riddler, 8 sep 2004.

  1. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Soms ja, als je geluk hebt anders moet je alles resette, toen werkte Live weer echt ****** EA
     
  2. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    heb nog niet op live gespeeld :) eerst 17 uur de singleplayer uitgespeeld :) dan nu maar even op live gaan ! als ik daar zin in heb, met al die probleempjes
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb eigenlijk geen problemen op Live met Burnout 3, het enige dat soms gebeurd is dat mijn ranking niet kan worden ge-updated. Tevens vind ik het wel uiterst vreemd dat 50 hz en 60 hz niet met elkaar kan comminuceren. Ikzelf heb een 100hz televisie dus het maakt mij niet zoveel uit, maar er zijn opvallend veel mensen met een 50 hz televisie viel mij op.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zit de instelling van je X-box maar eens op 60 hz. Hoe dat precies moet weet ik niet vanaf mijn werk, hij staat volgens mij automatisch op 50 hz. Ikzelf heb dat in het menu van mijn X-box aangepast naar 60 hz (is simpel, spreekt echt voorzichzelf). Wanneer je dat gedaan hebt en je tv gaat niet trillen of wat dan ook dan kan hij 60 hz dus handelen.
     
  5. QuickSilveR

    QuickSilveR Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    een 100hz televisie is eigenlijk een 50 hertz televisie alleen verdubbeld of zo. Do not know precies hoe het zat maar het is bij jou ingesteld als 50 hz.
     
  6. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ok hij kan hem dus handelen:)
     
  7. fillem

    fillem Sterkman

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    heb voor het eerst Gotham Racing 2 op XBL gespeeld...wat een verschil met die heisa bij Burnout 3 zeg...
    alles soepel en relaxt...
     
  8. swift2000

    swift2000 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al aardig wat op live gespeeld, mijn gamertag met EA account gekoppeld. maar om de een of andere reden krijg ik geen score (geen ranking, score blijf een streepje) terwijl het updaten goed gaat.
    Enig idee waarom dit is?
     
  9. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat alleen de eerste 20 of 30.000 beste op de scoreboarden komen.

    In het begin van de week was het voor mij haast onmogelijk om bij EA normaal in te loggen of een game te joinen. Sinds gisteren geen last meer van gehad. Het loopt nu het beste sinds de launch van Burnout 3 mischien hebben ze er nou wel iets aan gedaan hoop ik dan maar.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je krijgt pas een ranking als je bij de eerste 30.000 hoort. Tenminste een zichtbare ranking dan. Ik had de eerste dag ook nog geen ranking, en mijn tweede dag stond ik na een avondje spelen op plekje 10.000... Nog 9.999 te gaan haha. Mijn gamertag is Cyrax77, misschien zie ik je wel ergens op BO3.
     
  11. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    wat te denken van DTM2, MOTOGP 1 en 2 en ga zo maar door...maar ja,dat zijn geen ERG ACHTERLOPENDE spellen.

    Heb van de week voor het eerst eens een avondje zonder probs kunnen spelen....nou ja zonder,kwam er niet in bij vrienden vanwege het hertz verhaal..klopte niks van,allemaal op 60,maar niemand kon joinen
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb niet zoveel problemen met Burnout 3 op Live. Het is wel wat minder soepel dan idd bijv. DTM2, maar goed. Het werkt verder wel.
     
  13. swift2000

    swift2000 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het antwoord.

    Dan moet ik toch wat beter mijn best doen... haha
    Idd mss dat ik je toevoeg aan mijn buddy list kan ik tenminste racen met nederlanders.

    Mijn Gamertag is: Swift2000
     
  14. crazymaniac

    crazymaniac Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet ie het ineens ook veel beter. Zeer vet overigens online _O_
     
  15. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    EA heeft waarschijnlijk wat aangepast, want ik heb sinds dinsdag ofzo ook geen problemen meer gehad online.. Daarvoor was het echt bagger..
     
  16. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Sinds een paar dagen speel ik nu ook echt intensief online, ( na eerst alles offline te hebben gehaald ). Maar wat mij opvalt is dat de besturing van de auto heel anders is dan Offline ( het lijkt wel alsof de auto slomer reageert en meer slipt ).
    Ook het updaten van mijn rank is een Ramp. Aangezien ik het vrij goed doe online vind ik dit erg zonde! Want mijn rank wordt niet upgedate.!!

    Voor de rest heb ik niet veel te klagen over EA's Live support ( behalve dan nog dat ie steeds opnieuw gaat connecten als je klaar bent met een potje racen )
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ken alleen moonflower, daar race ik wel eens mee/tegen. Ik kom maar weinig nederlanders tegen eigenlijk bij Burnout3. Mijn ranking was nu iets van 1000ste ofzo.... Nog een lange weg te gaan. Ik had laatst 7 takedowns in een race waarvan ik er zeker 3 zomaar "kreeg" in de road rage. Van iemand die op nummer 2 stond in de ranking. Hij was behoorlijk pissed dat ik hem had getakedowned dat ie de hele tijd als een idioot achter mij aankwam voor een portie revenge dat ie niet zo goed meer oplette. Vond het erg aardig van hem haha.... Leuke game trouwens BO3 alhoewel racen niet echt mijn ding is...
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    BTW,

    In de USA room heb ik schijnbaar geen vrienden gemaakt aangezien daar een gast zit die toevalligerwijs Cyrax66 als gamertag gebruikt en de beste Amerikaan is ervan overtuigd dat ik zijn naam gejat heb. Met als gevolg dat al zijn vriendjes boos op mij zijn (zielige mannekes die amerikanen, denken echt daadwerkelijk dat zij de wereld ownen en dat wij allemaal zoals hun zouden willen zijn), en aangezien Cyrax66 een grote clan vriendjes heeft vinden ze het leuk om mij meteen te kicken en me steeds een copycat te noemen. Lachen die Amerikanen, zo leuk en uniek is de naam Cyrax niet in de gamerswereld lijkt mij zo. En aan zijn stem te horen is hij geboren ver na de release van MK (want daar komt mijn nickname vandaan hoe overbodig het ook is om dat nog te melden doe ik het toch maar even), dus waarschijnlijk maakte ik al gebruik van die nickname toen hij nog met zijn handjes in zijn eigen poep zat te graaien (sorry voor de mensen die net willen gaan eten). Dus als jullie hem tegenkomen doe hem maar de hartelijke groeten van Cyrax77 (de 77 staat voor mijn geboortejaar), en zeg hem maar dat ik hem graag nog eens takedown (we hebben eens tegen elkaar gespeeld in het begin en toen deed hij nog redelijk normaal, arrogant maar goed).
     
  19. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    amerikanen zijn altijd arrogant dus. En ja, zo`n soort gedrag dat jij beschrijft hierboven is idd zeer triest.
     
  20. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    er is niks mis met amerikanen hoor ik ben er geweest is goed volk.... helemaal niet zoals wij denken dat ze zijn
     

Deel Deze Pagina