Hahahah! Gewoon doorgassen proberen niks te raken. Ik heb er zelf ook heel lang over gedaan. Maar het lukte me uiteindelijk wel...
'Denk niet dat hij snapt wat je hiermee bedoelt.. Maar voor extra opheldering: Als je moet racen dan moet je naar een punt toe racen hea en dan kom je op een brug waar een schip je komt ophalen niet daarop wachten gewoon doorrijden!
Sorry kon ik weten dat je dara voorbij was ik kan het toch niet ruiken... Maarja zoals wouteR zegt het enige wat je kan doen is racen vechten zou niet helpen!
je moet ook probere de "bergopjes" proberen pakken, die meestal in het midde van zon vrij grote ruimte, dus geen gang, staan; hier zit in het midde zon stuk dat er uit is, gewoon er over probere jumpe; hiermee win je minimum een halve minuut; en voor de rest, GAS geven verklarend woordenboek: bergopjes: hellingen succes
hehe Pfff da laatste level helemaal door rijden is een makkie er is maar 1 ding wat klote is en dat is die laatste sprong Ik ben nu al 100x doodgeflikkert ]:- Dat hele spel ging lekker eigenlijk te snel maar goed en dan kom je bij die laatste sprong en die lukt gewoon niet hoe krijg je da gedaan? daar wordt ik echt nie goed van want dat leveltje door racen binnen die tijd is simpel maar dan die sprong
Re: hehe nou ik heb halo nu uit gespeel en voor ide laatse sprong zorg dat je op die schans valt en dan terug rijden toto op het rand je en dan gassen
Je hebt hem dus niet uitgespeeld? Ik ben bij die sprong geloof ik ook gewoon naar beneden gevallen maar dan kun je volgens mij gewoon verder en dan haal je het nog.
Als je die jeep op je kop krijgt ga je toch niet dood ? Gewoon jeep omkeren en verder scheuren het pijltje achterna meen ik me te herinneren...
maar dan moet je wel met vol leven beginen en er ligt zoon beter word pak aan de rachter kan op de plek waar een auto kan staan