Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    een 8- dus das eigenlijk zoiets als 7,8.
    hmmm ik zou vooraf gegokt hebben na de demo gezien te hebben dat ze nu eens over de 8.0-8,5 zouden gaan maar dit betekent dus dat de game het weer niet gaat redden t.o.v. pes.
    Ik neem de game (fifa05) van mn werk wel een keer mee als ie uit is en dan test ik um wel, vind ik de game leuk, dan wordt fifa gekocht als zoethouder tot pes.
     
  2. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
  3. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo gespeeld vindt ik wel cool maar ik zie niet veel veranderingen bij FIFA2004
     
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de xbox controller aangesloten op de pc. helaas kan je de knoppen niet instellen in de demo. het is nu heel anders dan je gewend bent.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    beter of slechter??
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik zie op een heel aantal sites staan dat de ps2, pc, gamecube en gba versie op 8 oktober uitkomen. Maar de xbox versie staat overal op 14 oktober.

    Bij de dixons hadden ze alle versies van fifa 2005 in de computer staan maar nog steeds geen xbox versie. Weet iemand of de xbox versie later uitkomt/vertraagd is?
     
  7. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Er waren geruchten dat Fifa2005 ook op 8 oktober zou verschijnen voor de Xbox maar dat bleek toch niet waar te zijn en nu staat de realeasedate terug op 14 oktober.
     
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ja slechter, want je bent gewend aan de oude instellingen.
     
  9. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je via GCShop FIFA 2005 besteld samen met een starterskit staat er dat je een headset, de game en een proeftijd van 3 maanden krijgt. Is dat dus een proeftijd van 3 maanden en dan nog de 12 maanden van de gewone starterskit erbij? Of dus alleen die 3 maanden?
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, duh.....

    Ontopic:

    Geen Fifa 2005 voor mij dit jaar. Fifa 2004 vond ik zwaar maar dan ook echt zwaar zuigen. Ik blijf geen €60,00 neertellen voor hetzelfde spel ieder jaar weer |:-. Ik ben dan ook gewend aan de PES/WE serie, misschien dat ik daarom niet tegen dit spel kan. Maar goed, als de mensen maar gelukkig zijn, ieder zijn game toch..
     
  11. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    dat of ball control dat zuigt man 2 mensen tegelijk besturen rare shit
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Gameorder prijs: 49,99EUR

    Fifa Football 2005 XBOX

    mooie prijs
     
  13. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet staat fifa voor alle platformen nog steeds voorzien voor acht oktober, en zolang er op de officiele site of het officiele forum geen verandering aangekondigd wordt zie ik geen enkele reden om aan te nemen dat het verlaat zou zijn.
     
  14. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nog gruwelijk te twijfelen tussen PES4 en Fifa 2005, heb de PES series nog nooit gespeeld en de Fifa reeks vind ik wel chill. En de demo van Fifa is ook gruwelijk dus moet nog ff zien, maar in Fifa 2005 zit tog wel de Nederlandse competitie of da nie
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    de nederlandse competitie zit ook in PES4
     
  16. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    I now daarom zo hard aan ut twijfelen moet nog maar un paar reviews lezen
     
  17. Hennie1979

    Hennie1979 The Saint

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    7, 8 en 14 oktober, wie gaat hoger? Lijkt wel een veiling, maar eenduidig is het zeker niet. :confused:

    Waarschijnlijk 2005 en PES 4 beide kopen, zie het probleem verder niet ;)
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    Altijd al je Fifa kwaliteiten willen vergelijken met de rest van Europa? Als je beschikt over een X-Box en een X-Box live verbinding heb je er nu de kans voor.

    Er zal namelijk via X-Box live een kwalificatietoernooi komen voor een Interactive Fifa 2005 Worldcup. Het kwalificatietoernooi zal een week nadat Fifa 2005 officieel released wordt van start gaan, dus men heeft nog tijd om even te wennen aan de nieuwe Fifa.

    Helaas voor vele lezers, zitten er ook aan dit kwalificatietoernooi wat eisen. Je moet naast een X-Box live verbinding namelijk ook tenminste 18 jaar oud zijn en afkomstig zijn uit een van de volgende landen:


    België
    Denemarken
    Duitsland
    Finland
    Frankrijk
    Groot-Brittanië
    Ierland
    Italië
    Nederland
    Noorwegen
    Oostenrijk
    Spanje
    Zweden
    Zwitserland.

    Als je aan de eisen voldoet, en je via de officiële pagina opgeeft hiervoor zul je uiteindelijk bij de 60 beste spelers moeten eindigen om een plaats te bemachtigen op een van de eindtoernooien. Deze zullen gehouden worden in achtereenvolgens Londen (op 20 november 2004), Parijs (op 4 december 2004) of Berlijn (op 11 december 2004).

    Als je eenmaal op je eindbestemming bent gekomen zul je in een luxe hotel overnachten, waarna je zelfs in een luxe limousine naar het eindtoernooi wordt gebracht. Een hele mooie manier om een potje Fifa te gaan spelen dus.

    Dus wil je kans maken om Fifa Interactive World Player 2004 te worden, houdt de officiële pagina in de gaten, en geef je op.

    http://www.fifainteractiveworldcup.com/

    ben zelf verdomme 16 :mad:
     
  19. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    neem van mij aan: uit pes4 ga je bakken meer speelplezier halen *)
     
  20. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina