Microsoft krijgt Steeds beter Image - Mening?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Memphis, 1 sep 2002.

1. Memphis

Memphis Lid vanaf het begin!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van die stelling?

Wat mij opvalt is dat Microsoft nu echt goed op weg is, als we bijv. kijken naar Xbox live Microsoft heeft ons toegezegd dat er op het moment zo'n 60 games voor in de maak zijn. Dit is toch gewoon super! Gamecube heeft wel een Cubeonline maar... maar 1 game tja gaak verder niet op in.

Sony doet het ook wel aardig maar hun online plannen neemt denk ik geen hond serieus ze hebben al 2 jaar de tijd gehad en de ps3 staat al bijna weer op de stoep.

Ook kwa klant vriendelijkheid is Micrsoft helemaal top. Je belt xbox wordt gehaald en binnen 4 dagen speel je d'r weer op. En ze blijven aardig! Ze geven nu een afstand bediening plus dvd en tijdschrift en al die zo krijg je voor maar 250 euro. Dat is toch gewoon niks.

Mwah Kortom ik vind dat Microsoft nu toch echt wel serieus mag worden genomen en dat ze het goed doen!

Laatst bewerkt: 1 sep 2002
  2. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik VIND dat ze allang weer serieus mogen worden genomen. Maar ja of ze dat ook lukt ik denk het niet, het zal ze hun leven lang blijven achtervolgen de microsoft crash grapjes en dergelijke.

3. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook zeer tevreden over de klantvriendelijkheid van Microsoft.

Die hele Reward Pack actie vind ik zeer genereus. Dit had niet GEHOEVEN. Denk wel dat ze inderdaad gelynched zouden worden als ze het niet gedaan hadden, maar toch. Na deze actie had ik al zoiets van:"Goh......dat had ik niet verwacht!"

Tevens ben ik zeer tevreden over die klantenservice. Zeer vriendelijke mensen en volgens mij bijna altijd bereikbaar.

Je hoort mij niet klagen over Microsoft op Xbox gebied.

4. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Microsoft is toch wel heel goed bezig.
    Ik denk zo ze draaien nu vet een verlies en ze gaan zo vast niet door.
    Maar ze gooien de prijs nog eens omlaag dat moet dus betekenen dat ze het niet egr vinden en dat ze zien dat ze er veel winst mee gaan maken!

5. gamingfreak

gamingfreak Art.Music.Women

Leuk Bevonden:
    0

over die ps2..
    vind je het gek het was eerder veel eerder dan de xbox.. dus hadden ze geen modem etc in gepropt pas later kwam dat idee voor online
    als ze ook alles in gebouwd hadden zouden we allang ffXI aan het spelen ziijn..

6. Memphis

Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij sony is het weer kut daar moet je speciaal per game betalen en dat wordt duur hoor. voor ff moet je extra betalen beetje naaierig. Maarja.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: Microsoft krijgt Steeds beter Image - Mening?

Dat online idee is bullshit :) Die ingangen hebben ze er niet voor niks in gezet.

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    stel je voor dat de ps2 nog duurder was geworden.. 1500 gulden? dat had dus nooit iemand gedaan voor de eerste games die erop waren, verbaast met dat zoveel mensen nog 1100 piek hebben kunnen betalen maarja wie ben ik :eek:

9. Memphis

Leuk Bevonden:
    0
    U gamer!

----------edit------------
    I no het is spam.

10. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ja, maar het is kiezen of delen voor mS.

Als MS nu met de xbox stop kunnen ze verdere, toekomstige stappen in de console wereld en gamesmarkt vergeten. Wie neemt ze dan nog serieus?
    Dus daarom gaan ze wel door, en het gaat MS lukken ook denk aan Internetexplorer, windows, MSN Hotmail, messenger,etc.:p

11. Jeroen2011

Jeroen2011 Xbox rouleert

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Microsoft erg goed bezig is. En zeker door die prijsverlaging. En daardoor wilt micorsoft juist dat zoveel mensen xbox kopen zodat het de nummer 1 word. Maar dat lukt niet denk ik maar misschien een tweede plek

PLaystation
    xbox
    gamecube

Groet Jeroen

And the winner takes it all

12. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ook dat de Xbox nr 2 wordt
    maar Ms heeft een reputatie en die zal die ni gemakkelijk kwijt raken hoor!

13. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kwa populariteit moete we onder doen voor PSII, maar kwa kwaliteit zeker ni, het is logisch dat xbox een betere reputatie krijgt, de mensen leren het kenne, ze gelove er in

14. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Toch snap ik niet dat de PS2 zo populair blijft een console dat 2 1/2 half jaar oud is en terwijl 2 nieuwe console's op te markt zijn die toch stukke beter zijn gezien met de graphics enzo.

15. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan mij persoonlijk niet boeien wat voor image M$:eek: heeft. Als de console goed is en er komen goeie games dan ben ik tevreden. Maar voor de verkopen is het wel het voornaamste struikelblok. Het schijnt dat M$ ook nooit verwacht heeft dat Xbox 1 een groot succes zou worden. Ze willen gewoon een goede basis leggen voor toekomstige consoles. Met Xbox 2 willen ze pas echt gaan scoren. Het schijnt dat het intussen al wel een stuk beter gaat. (in Europa iig) Na de recente prijsverlaging en met de games die gaan uitkomen en Xbox live denk ik dat de toekomst er redelijk rooskleurig uitziet. De grootste zullen ze niet worden. Nintendo halen ze waarschijnlijk ook niet meer in. Maar als de Xbox een stukkie van de markt weet te veroveren ben ik al blij zat. Verder prima bedrijf hoor, M$. Goeie service idd.

16. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind sommige mensen ook echt irritant, vooral van die mensen die zogenaamd Microsoft haten om alleen maar populair te doen.

17. Memphis

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en weet je wat ook zuigt (dat vind ik altans) mensen die een ps2 gaan kopen omdat hun vrienden die ook hebben.

18. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach ik ben eigenlijk altijd al tevreden met microsoft, dos was goed, windows 3.11 was een enorme vooruitgang in gebruiksvriendelijkheid. Windows 95 was een klein stapje vooruit, maja, het was niet echt stabiel en snel, same voor windows 98, windows 98 se is goed te doen trouwens. Windows Me hadden ze nooit moeten uitbrengen. De nt serie heb ik niet veel ervaring mee, maar die is wel vrij stabiel en veilig te maken dacht ik.
    Windows 2000 is ook een goed product, en windows xp vind ik persoonlijk perfect. Nog gebruiksvriendelijker, (niet dat dat nodig was) en veel mogelijkheden en het loopt bij mij iig retestabiel.

windows xp heeft voor mij al hun naam gezuiverd, die vooral door windows me een flinke deuk had gekregen.

Voor de rest waren de games altijd al wel goed (age of empires, flight sim, dungeon siege toch ook? ), naja, en ik heb van de xbox enorm veel plezier, en mn broertjes nog meer (aangezien ik doordeweeks op kamers zit), al hun vriendjes komen spelen (en dat zijn er veel als je 4 broertjes hebt), en veel van die vriendjes zijn druk aan het sparen voor een xbox

En met een paar vrienden halo spelen is ook erg leuk, of gewoon lekker filmpje kijken

Mwah, je kan best stellen dat Microsoft een redelijke invloed heeft op mn leven en dat van heel veel mensen, je hebt er toch snel meer als 4 uur per dag mee te maken, toch zon 20% van je leven wordt voor een groot gedeelte door microsoft bepaald :D

19. SPARTAN-}{-

SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 dankt zijn succes aan de Psx/Ps1 en ook omdat ie eerst een stabiele prijs had.
    Toen Ps2 net nieuw was rende ook niet iedereen naar de winkel om hem te halen.(nu lijkt van wel)

Dus om terug te komen op image MS Xbox, tja jammer dat MS geen stabiele prijs kon behouden??? eerst de Kat uit de boom kijken wat er met prijzen ging gebeuren.(twijlvel voor aankoop)
    Ik ben wel blij dat ik geen 479,- heb betaalt maar die prijs dalingen en rare pakketjes(zo zie ik 't dan) met DVD JP en magazine geeft de consument ook het idee dat de Xbox niet wil verkopen en daarmee komen er toch twijvels over het product?

Xbox is duidelijk beter dan Ps2 of NCube...Xbox moet zichzelf verkopen niet door middel van een lage prijs.

Laatst bewerkt: 1 sep 2002
  20. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft krijgt Steeds beter Image - Mening?

Nee feit!!! :cool:

Deel Deze Pagina