Creative Inspire 5.1 Digital 5700.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door killabee, 31 aug 2002.

1. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gisteren binnengekregen, en dat ding is echt zeeeeer cool. of ja het dolby digital surround gebeuren. echt perfect geluid komt er uit. echt meteen een hele nieuwe ervaring man.

bij project gotham racing of zo als je ff stil staat en dan naar de andere auto's luistert, dan hoor je ze op een gegeven moment achter je aankomen, en dan hoor je ze echt rechts achter je en dan vroom komt ie langs je, echt tof.

dit lijkt me ook vet bij spellen als splinter cell, dat je echt alles hoort, de voetstappen van de tegenstander hoor je steeds dichterbij komen.

dus voor degene die twijfelen of het een goed ding is, nou dat is het, en ook bij halo SUPERVET gewoon. ik ben weer een happy man. ik kan er weer mee door tot de topspellen gaan uitkomen.

ik heb hem gekocht, voor €359,- + €13,50 verzend kosten.
    dus €372,5.

maar het is het zeker waard. ik raad je dit ding echt aan.
    en als je alles los wil kopen, tja daar heb ik ook voor gekeken maar dan ben ik echt minstens €1000,- kwijt. en die inspire die ik heb is echt relaxed.

alle draden zitten erbij, goede handleiding, ik hoefde dus geen optische kabel erbij kopen. en ik had hem in 10 minuten geinstalleerd, of ja alle ondersteuningen onder de boxjes gedaan en de boxjes ergens neergezet, en het op de xbox aangeslote.

maar ja ik hou nou maar op met lullen, maar ik ben gewoon Happy:D

greetz, killabee

2. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    er zit dus een optische kabel bij :confused:

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Idd heb ook dolby surround home cinema system.... Kei vet:9

4. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij hem besteld? En er zit bij dat setje dus al een decoder bij?

5. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Stoer! Ik wil er ook nog eentje in mijn slaapkamer :9

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ff een hele domme n00b vraag van Shriko!!!!

Waar moet dat dan aangesloten worden?? niet in je xbox denk ik :)

Maar dan in je tv.. heb je zeker een wat nieuwere tv nodig?

7. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, maar gaat denk ik via scart!?! :confused:

8. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    nou, de optische kabel die BIJ DE SET zit die je koopt, wel die van de inspire 5700 bij andere sets weet ik het niet, doe je in je decoder die ook BIJ DE SET zit en het andere eind van de optische kabel doe je in je advanced scart kabel.
    dat is een scart kabel die ook iets strakker beeld geeft, en dat is eigenlijk een draad, met daartussenin een blok in da blok zit een aansluiting voor de optische kabel.

en ik heb hem bij www.alternate.nl besteld en had hem binne 3 dagen binnen. ik moest contant betalen.

die advanced scart kabel kan je eigenlijk overal wel krijgen waar je ook een xbox kan krijgen, en die koste ongeveer 30 euro, maar dat weet ik niet meer precies.

ah hier bij www.freerecordshop.nl is ie 29,99 euro

je ziet dat blok midden in de draad zitten, daar aande zij-kant ervan moet de optische kabel erin.

Laatst bewerkt: 31 aug 2002
  9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze set ook kopen, kun je deze ook gewoon voor de xbox gebruiken?

10. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    eh ja duh uh /... |:- |:- |:-

11. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem dus bij alternate bestellen. Maar ik zie bij product informatie nergens een decoder staan?

12. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu besteld voor 157,51 incl. verzendkosten/BTW bij OBCS:).

13. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit niet de voorganger van de 5500d? Ik vind de decoder er in iedergeval zo ouderwets uitzien vergeleken met de 5500d. Maar als hij net zoals de 5500d is is het een leuke set voor het geld, maar de z680 is gewoon de meerprijs waard vind ik ;)

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    De 5700 is de opvolger.

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Hoe heb je hem besteld op obcs.nl Masterapu? Ik weet me nıet te regrıstreren.

16. Mixing_Piccolo

Mixing_Piccolo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit trouwens een special console versie, of is dit de standaard pc versie?

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem besteld bij OBCS. En je hoeft je niet eerst te registreren. Je besteld het gewoon en dan wordt er automatisch een profiel voor je aangemaakt.

En er is geen consoleversie van de 5700. Maar hij werkt natuurlijk wel op de xbox:).

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Had hem besteld en betaal op OBCS maar 2 weken daarna kwam OBCS erachter dat hij niet meer te verkrijgen was. Toen gingen de prijzen van de 5700 weer omhoog en ik verdrietig dat ik er geen kon krijgen :mad: (had bij veel andere sites nog gevraagd). Maar ik heb hem nu alsnog bij alternate.nl kunnen krijgen voor hetzelfde geld.

19. Mixing_Piccolo

Mixing_Piccolo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga denk ik maar de Creative Inspire 5500 aanschaffen. moet ik daar wel een console versie van hebben? of ik kan ik die gewone ook wel op mn xbox aansluiten?

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Als ik jou was zou ik dan voor de 5700 gaan aangezien die evenveel kost en wat beter is. En je kan de 5500 en de 5700 op de xbox aansluiten. (www.alternate.nl is de 5700)

Deel Deze Pagina