heey ik heb een probleem... mijn beeldscherm valt wel is uit gewoon op standby ofzo maar als ik dan met me muis zwier ofzo en dan me beeldscherm aanknop uitknop en dan weer aan.. maar hij doet het dan niej dan doet hij het pas als ik me PC restart en dat is echt kut.. weten jullie hoe da komt en me kleuren staan niej 100% kan iemand ze kleuren posten van Color Correction ofzo bij je videokaart.. hoeveel procent je brightness enzo is als jullie zouden willlen moet wel van Nvidia zijn....
Ik probeer het een beetje te begrijpen. 1 - Controleer of de kabels vande monitor wel goed vast zitten. 2 - Controleer de instellingen van Energiebeheer ( zet alles eens uit ). 3 - Controleer wanneer eventueel de screensaver aangaat. 4 - Zet de beeldinstellingen eens op Default. 5 - Download een nieuwere versie van jouw videodrivers.
Dude heb jij er wel eens over nagedacht om wat meer aanwazig te zijn tijdens de lessen nederlands op school. Ga eens goed nadenken en probeer dan de vraag nog een keer te formuleren aub. Alleen dit keer wel duidelijk graag.
het gaat om een Fujitsi Siemens TFT 15 inch, de kleuren staan inmiddels goed maar dan ben ik aan het counterstriken en dan valt hij ineens uit dan reset ik hem DMV aan en uit te ztten dan springt het lampje van me TFT op groen en dan weer op oranje, dat hij het niej doet.. als ik hem dan reboot dan doet hij het weer wel...
Dit heeft waarschijnlijk niets met de monitor te maken dan. Ik denk eerder aan de videokaart of het geheugen. Heb je dit probleem ook in Windows zelf tijdens internetten o.i.d ?
jha heel soms maar met gamen meer maar ik heb pas nieuwe videokaart gekocht en nieuw geheugen gekocht