Help xbox start pas na heel veel keren op!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nanne.tolsma, 27 sep 2004.

  1. nanne.tolsma

    nanne.tolsma Guest

    Ik heb dus een probleem. Vroeger als ik mijn xbox aanzette deed hij het gewoon in een keer ook spellen wisselen ging goed. Totdat ik dan hem uit moest zetten en weer aan. De laatste tijd (met alle spellen) Start hij pas na een stuk of 30 keer op of helemaal niet. Is er dan een probleem met de hardware ofzo... Ik hoop dat ik hem trouwens in het goede forum heb staan :D
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En dat plaats je dus toch compleet verkeerd.

    Maar om maar antwoord te geven...

    Bel de MS Helpdesk op. Je Xbox lijkt me stervende. 0800 023 3894
     
  3. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    als je xbox niet ouder dan 2 jaar oud is, moet je hem naar microsoft opsturen; eerst ff de helpdesk bellen

    edit/ potver graveheart was me te snel af :p
     
  4. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hoor ik de laatste tijd toch dat veel xboxen kapot gaan, is ms console dan van zo'n slechte kwaliteit, ik ken mensen die veel op hun playstation doen en dit al 7 jaar doen!! 7 Jaar stel je voor, ik kan er niet aan denken dat mijn xbox (bijna 2 jaar oud) het gaat opgeven |:-
    Nu nog over je probleem, ik denk ook dat je beter microsoft kan bellen, dit lijkt duidelijk op een defecte xbox, dit is namelijk niet normaal!

    greetz wooly
     
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    dah, tuurlijk niet :+ *) :p

    maar gewoon helpdesk bellen post maar wat ze zijden
     
  6. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    uhm, ps2 gaat juist echt vaak kapot en als die kapot gaat heb je echt service van 0 komma 0. Ms komt je xbox gratis halen en brengt gratis een nieuwe of je oude gemaakt terug.
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    mits je nog in de garanatie valt zijn ze echt geweldig..ik houd van MS service! PS 2 service schijnt erg slecht te zijn...na die 2 jaar hoeft en doet MS meestal niets meer. Dat de huidige gen sneller kapot gaat komt door de hoogwaardiger onderdelen..een dvd drive is nu eenmaal kwetsbaarder dan de CD drive van de PS 1. Wooly.
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nogal logisch, je hoort alleen de mensen klagen bij wie hij kapot gaat. Als hij het goed blijt doen, wordt er niet geklaagd. En dat is toch ruim de meerderheid dacht ik zo. _0/
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit is duidelijk niet de juiste plek voor deze thread. Met een beetje logisch nadenken had je kunnen nagaan dat Xbox hardware het goede forum is. Ik verplaats hem bij deze.
     
  10. hete snikkel

    hete snikkel Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    maak je xbox open en sloop de voeding eruit en kijk of al die soldeer pinnetjes nog goed vast zitten als het los zit moet je ff solderen
    het kan namelijk zijn dat door verschuiven van de xbox wat dingen los gaan zitten
     
  11. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik niet doen, zeker niet als je nog garantie hebt
     
  12. nanne.tolsma

    nanne.tolsma Guest

    bedankt voor jullie advies en ik heb nog garantie dus ik breng hem ff bij de winkel langs
     
  13. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet naar de winkel gaan maar lekker naar MS bellen ze komen hem voor je ophalen met UPS en brengen hem ook weer terug ( gemaakt)gratis. :cool: Het is maar een advies.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  14. RazOnline

    RazOnline Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0


    Komen ze hem gewoon ophalen als je naar die klantenservice gebelt heb :confused:

    En is die klantenservice gewoon nl?/?

    , mijn xbox doet het nu al niet meer goed, ik heb hem 10 maanden en hij begint al mijn spellen steeds slechter te lezen, na een cd-cleaner was er nog niks veranderd :'-( Dus denk dat ik hem ook maar laat maken. Burnout3 doet het nie, had ik terug gebracht en dezlefde genomen (spel) deed het ook niet, en gta3 en vicecity doen het ook niet meer goed :'-( , en hij geeft steeds vaker aan dat de cd beschadigt is terwijl ik hem dan net heb gekocht
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    kan er geen sticky komen van: "wat te doen als je xbox niet meer (goed) werkt?"

    dit is al de 20ste draad die erover gaat dat er iets kapot is. het is toch logisch dat je M$ belt als je xbox het niet mere goed doet...je gaat toch ook trug met je auto als die niet meer werkt...:confused:
     
  16. [Gerjan]

    [Gerjan] Guest

    of een faq ;)

    ohnee slecht id
     
  17. RazOnline

    RazOnline Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    kost het niks als ze je xbox komen ophalen :eek:
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, dat hoort allemaal bij de service van Microsoft.
     
  19. RazOnline

    RazOnline Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Zkers goede service :D
     
  20. RazOnline

    RazOnline Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0


    yippie ze hbben hem net opgehaald, was een busje van UPS ofzo..
     

Deel Deze Pagina