turok te koop

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-box player, 31 aug 2002.

1. Blackadder

Blackadder Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ach zal wel aan mij gelegen hebben.

Ik loop en draai met het linkerstickje en strafe en kijk met de rechter in halo trouwens. Zo speel ik al sinds de psone.

2. Blackadder

Blackadder Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker balen ja. want het spel zelf is helemaal ok.
    Ik begrijp ook niet wat mensen tegen deze graphics hebben, want het ziet er zeer goed uit.

3. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand heeft wat tegen de graphics. Dat 2,5 uit 5 was voor de PS2....

4. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een kickespel, en hij is hardstikke mooi! Die gozert die gisteren zei dat hij mooier is dan Halo... Of dat laatste zo is laat ik in het midden, maar het scheelt niet zo veel, vind ik...

En ondanks dat ik de besturing volkomen OK vind, snap ik je wel hoor Blackadder, eigenlijk is Acclaim ons wel een beetje verplicht om op een Next-Gen systeem ook Next-Gen opties te bieden, zoals bijvoorbeeld de mogelijkheid om knop voor knop afzonderlijk in te kunnen stellen, dat zou wel wat logischer zijn geweest i.p.v. 2 miezerige soorten van besturing... Gelukkig heb ik met een dergelijke besturing geen problemen, maar als je die wel hebt, ben je mooi de klos... :D

Enne:
    Dat was dus niet voor de PS2 in die Turok review op XboxAddict.com, die knakker daar vind de Xbox-visuals van Turok Evolution dus maar een 2,5 uit 5... Die reviewer daar is dus wat dat betreft een eikel van de bovenste plank, want de graphics zijn wat mij betreft veel en veel meer waard... :cool:

Laatst bewerkt: 1 sep 2002
  5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: godver de godver

wie was dat dan die dat zei? :+

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Redelijk 'zielig' om dan meteen je game te verkopen.. klein beetje learning curve is nooit mis toch?

7. Blackadder

Blackadder Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    -wie was dat dan die dat zei?

Ach, wat doet het er toe. Het is natuurlijk mn eigen schuld dat ik niet eerst grondig geinformeerd heb. En niet van de gozer die zei dat er verschillende setups zijn, want dat is ook nog zo ook.

8. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet zielig, eerder begrijpelijk... Voor mij geen probleem, voor Blackadder wel... Waarom ook niet... Eenieder heeft toch het recht zijn eigen problemen uit te kiezen? :+

9. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    hey elite_force.
    Zoals je denk ik al weet kan je op veel wapens met de left trigger een 2de of 3de wapenfunktie inschakelen.
    ik heb hier ff een tip.
    bij MIJ was het zo dat ik steeds overal minigun ammo vond, alleen ik d8 al die tijd geen minugun had.
    ik raakte daardoor een beetje gefrustreerd.
    Maar als je een minugun wil, moet je bij de flechettegun de 2de wapenfunktie inschakelen.

ik d8: ik zeg het ff om bij hem de frustratie te verkomen.

mzzls

10. Blackadder

Blackadder Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al gezegd Wouter dat ik al sinds de psone zo speel.
    Dat is jaren en jaren gewenning. Zo goed als ik nu met mn eigen controls overweg kan zo zal het me nooit lukken met de ´halo setup´ Het voelt gewoon onnatuurlijk aan.

Ik vind het trouwens ´zielig´ dat je motogp gewoon niet in de winkel koopt als je hem zo graag wil hebben.

11. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx Jerz... Ik ben nog niet zo heel ver in het spel, maar dat is een mooie tip! Super! ;)

En nog heel effe wat die besturingsproblemen betreft: Wouter heeft natuurlijk ook wel een beetje (met nadruk op: een beetje) gelijk dat alles uiteindelijk valt te leren... Ik speel eigenlijk alle besturingsopties van alle games door elkaar, heb er nooit problemen mee gehad, maar misschien komt dat doordat ik JUIST steeds alle verschillende opties als zoete koek heb geslikt al die jaren... :D

Laatst bewerkt: 1 sep 2002
  12. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    .

Hoeveel uren ben je ongeveer met de game bezig denken jullie, want ik wil geen spel kopen waar ik mar 10 uurtjes mee bezig ben..

€lp

13. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag. kun je de moeilijkheidsgraad zelf instellen net als halo?

14. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    nou geloof me, de missies worden moeilijk genoeg.
    en als ze TE moeilijk worden, kan je codes gebuiken.

en de missies worden steeds langer en moeilijker dus het zou wel is ff kunnen duren voordat je hem hebt uitgespeeld. Maar dat weet ik natuurlijk nog niet zeker.

15. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: godver de godver

Ikke moet je neit meer geloven ;) hij zei ook tegen mij dat er bots waren maar die waren er dus niet :)..

Heb de Game nog niet Gekocht koop hem wel na de eerste Goede Reviews Van Gamespot of PU

16. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: godver de godver

Ik wil hem wel van je kopen, lijkt me leuk spel

17. Blackadder

Blackadder Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Aha hij was dat dus. Ik had geen zin om het weer helemaal te gaan opzoeken.
    Maarja zoals ik al zei het was mn eigen schuld...

Wel flauw dat ie zegt dat er ook bots in zitten

Hij is trouwens al verkocht. Dus Blackadder is weer blij ( en kan weer boodschappen doen :) )

18. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een stiereschijt zeg, laten we eerlijk zijn het = natuurlijk KUT van zoon bedriijf als acclaim om er geen optie in te doen dat je zelf je controls in kan stellen, ik vin het sowieso een zaadbedrijf want ik heb voor een eerder probleem met een PC-spel van ze ze meerdere malen gemeeld en nooit antwoord gehad!!!!!!!!!

19. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wheeeeeeeeeeeeeh :'-( :'-( :'-(! Bij de Intertoys hadden ze 'em nog niet, en bij de FRS was 'ie uitverkocht. Gvd!!! ]:- :'-(

20. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in Belgie en hier is er zelfs nog niets te bespeuren van Turok.Hij komt zoals de persberichten op 6 september uit.Misschien een waterkansje dat het wat vroeger is......

Deel Deze Pagina