Halo 2 VS Killzone

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clean Up, 1 okt 2004.

1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    killzone wordt toch wel cool, alle media die ik ervan gezien heb. Maar wat voor spel is halo 2? ook een fps?

2. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    wat je hier nou lult slaat nerges op.
    het enige dat bekend is gemaakt is dat de covenant naar de aarde komen en nix over een andere halo of de flood ofso.
    er is wel gezegd dat er een niewe vijand is maar niet dat dit de flood is want dan is het geen niewe vijand meer.

on topic. bijde games worden vast heel hard maar ik denk dat halo 2 een beter verhaal zal hebben.

3. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ HALO 2 :9

einfach omdat ik halo heb en daar VERSLAAFD aan ben
    en dan moet ik niet aan denken hoe halo 2 moet worden :9

:D }:] ;) _O_

4. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K kan geen oordeel vellen aangezien ik ze niet gespeeld heb
    maar halo word denk ik toch beter _O_

5. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 word 100x beter, ik heb meegedaan met die sony beta test van killzone en elke x als er een game werd gemaakt was er zoveel lag en alleen de host kon iedereen dood krijgen de rest was kansloos.... dit word wel opgelost, maar er zit ook geen clansupport in het spel, dus het is gewoon een simpele saaie slechte shooter :p

halo2 owned killzone

6. 3thLie

3thLie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 gaat zeker beter worden. En ik heb ook geen ps2 gelukkig! Maare...Ik ben al een fanatieke Halo-speler dus dat zal wel zo blijven.
    Kijk alleen al naar de graphics en de levels van Halo 2. Echt Super gewoon!

7. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 heeft zoiezo de naam al mee waar Killzone een nogal onbekend spel is.

8. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen eerlijke vergelijking :+

9. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, de stijl van killzone vind ik ook wel vet, volgens mij gaat de mp en de sp van halo 2 beter worden

10. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    De besturing van killzone zag er erg schokkerig uit op die game-conventies enzo. Killzone zal wel vet worden maar het zal nooit het tot het niveau van halo 2 komen.

11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 en Killzone zijn gruwelijk natuurlijk. Ik heb geen Ps2, maar ik moet zeggen dat ik niet had gedacht dat Killzone zo chill speelde, heb em zown uur lang gespeeld op gameplay, halo 2 is natuurlijk ook gruwlijk kijk voor degene met xbox is et tog wel leuker denk ik om halo2 te kopen en tja de ps2 fans hebben dan eindelijk ook is een goede knalgame snappie? En killzone is developed door Nederlanders _O_. Nog een +. Maar Halo2 lijkt me vetter al heb ik dat niet gespeeld op de gameplay :'-(

12. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat heeft dit voor zin om deze vraag op een xbox forum te stellen.... je weet het antwoord toch al.

13. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Oftewel de hele game dus :+

14. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmmm... Killzone is gigantisch gehyped, Sony heeft lange tijd lopen brullen dat Killzone een Halo-beater zou worden/zijn... Ik werk zelf mee aan P2G en we hebben de speelbare demo eens goed onder de loep genomen... Het is zeker geen onaardige shooter, maar of het de hype waard is? Uiteraard is Halo 2 ook gehyped, maar de movies van Halo 2 die ik tot nu toe heb gezien vond ik meer indrukwekkend dan die van Killzone... Wie interesse heeft in de demo review kan hem hier nalezen:

http://public.p2g.nl/games.php?content=reviews&id=413

Ik benadruk dat het een review is van de DEMO, niet van het spel zoals het in de winkel komt te liggen... Mijn boodschap is: kijk uit voor de hypes... Enne, ik denk dat Killzone de grafische kwaliteit van Halo 2 bij lange na niet kan evenaren... :cool:

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga voor Killzone. Puur omdat zo'n shooter als Halo mij absoluut niet ligt en bevalt. Heb Halo 1 uitgespeeld, maar hij heeft mij niet echt kunnen boeien. En aangezien Halo 2 een vervolg is op Halo, denk ik niet dat deel 2 mij wel kan boeien. Komt nog eens bij dat ik Halo supersaai vond, ik vind het eigenlijk een middelmatige shooter.
    Killzone is een verfrissende nieuwe shooter, die alles in zich heeft om een meesterwerk te worden. En wat nog belangrijker is: Het trekt mij aan.

Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  16. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 word vast wel beter. Killzone word vast wel een goed spel, maar hij haalt het niet bij Halo 2.

17. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Killzone is grafisch zeker ver in de minderheid. En aangezien heel veel ps2 spellen die zogenaamd mooi zijn echt een framerate van 20 hebben is het vaak ook nog eens slecht speelbaar. Om nog maar niet te spreken over het online netwerk.

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Killzone dnek ik ietsjes vetter... Ik weet het eigeblijk nioet...

Killzone doet niet onder Halo 2 qua GFX vind ik...

Ik heb ze allebij gespeeld op de PUG.....

19. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    killzone word/is mss wel goed, maar geef mij maar halo2 op mijn xboxje :)

_O_ms xbox_O_

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Over het grafisch verschil kan je pas oordelen als je van beide games de uiteindelijke versies hebt gespeeld. Valt me wel op dat veel mensen het alleen maar over de graphics hebben, alsof dat het belangrijkste is. Sfeer, gameplay en controls vind ik nog steeds het belangrijkste in een game. En als dat er allemaal is, en de graphics zijn ook nog eens mooi, dan is dat mooi meegenomen. En veel games op de PS2 zijn niet zogenaamd mooi, ze zijn mooi, en absoluut niet slecht speelbaar.
    En of een game nou online gaat of niet, het boeit me niks. Ik koop zo'n game voor een geweldige singleplayer ervaring, eentje die je meezuigt in de game. Ik vind zowiezo dat games zoals Halo2 en Killzone niet online horen. Dat vind ik juist de games voor de intensieve singleplayer ervaring.
    Ik vind meer dat shooters zoals Rainbow Six en Unreal voor online bedoeld zijn.
    Maarja, anderen vinden weer van niet, iedereen heeft zijn eigen mening en smaak.

Maar de tijd zal het ons leren welke game beter is.

Laatst bewerkt: 1 okt 2004

Deel Deze Pagina