Wat was die rare arena die ik in de screens zag?? Nou ja, daar kom ik zelf wel achter als ik um heb gedownload...
kan iemand mij vertellen of je, zoals in mijn geval, je hurricance pack 1 download en een nieuw spel start met de extra content (en moeilijkheidsgraad) begint? Heb hem namelijk gekregen bij mijn xbox en meteen de extra content gedownload maar vind hem nogal...euh..moeilijk
Speel hem eerst maar eens een keertje normaal uit. Helaas kun je bij de Hp's geen moeilijksheidsgraad instellen
dat vroeg ik me dus af...of als ik die hurricane pack gedownload hebt of je daar dan automatisch mee begint...anders uninstall ik die eerst even (geen idee hoe maar goed )
neej, je kan kiezen voor normaal spel, hurricane pack doe je volgens mij alleen als je via master ninja tournament, gaat. D8 ik, weet niet cker.
Volgens mij kun je gewoon ;normal' kiezen,; dan speel je de orginele game van voor de update met het enige vershcil dat het een gepatchte versie is.
als je zo'n hurricane pack speel heb je dan ook weer save points? want ik heb net hurrican pack 2 gespeelt maar daar kwam ik er geen tegen. (ben ook niet heel ver gekomen hoor haha)