Kan het kwaad als je een xbox boven op een andere xbox plaatst?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Chiwawaatje, 1 okt 2004.

1. Chiwawaatje

Chiwawaatje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het kwaad als je een xbox boven op een andere xbox plaatst?
    Ik heb namelijk een tweede xbox aangeschaft en deze wil ik bovenop de andere zetten. Geeft die problemen met koeling of druk of iets dergelijks?

2. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het zelf ook zo bij mij thuis staan, de koeling zit aan de achterkant en de behuizing is zeer stevig dus die houd het makkelijk..

3. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    De hoogfrequente plasmainductie die gegenereerd wordt door het deeltjesversneller-effect van de centrale processor, in combinatie met de modulerende werking van de impulskoeling heeft al in verschillende gevallen geleid tot spontaan optredende realiteitsverschuivingen.
    Als je jezelf plotseling in een alternatief universum terugvind (bijvoorbeeld eentje waarin Bush de presidentsverkiezingen heeft gewonnen 4 jaar geleden) haal dan ogenblikkelijk je 2e Xbox minimaal 3,14 meter naar achter en verschuif hem 3 quantumeenheden naar de 7e dimensie.

Verder kan het absoluut geen kwaad om 2 Xboxen op elkaar te planten.
    ...Of zelfs 3. :+

4. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het kan geen kwaad zolang ze allebei uit staan, maar geld dit dan ook gewoon wanneer ze aanstaan dan?

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    lol :+ _O_

6. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je dat eigenlijk doen als ik vragen mag? maar zoals ze al zeggen, het kan

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Kan prima, ik heb het ook en het scheelt je een hoop ruimte.

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Het kan maar dan moet je wel oppassen dat je met de bovenste xbox niks download via xbox live ofzo, of teveel savegames hebt.

Want door die extra data wordt die xbox namelijk zwaarder en dan kan het voorkomen dat de onderste xbox ineenkeer in elkaar zakt omdat hij bezwijkt onder het gewicht van de bovenste xbox.

:+

Hoezo zou je denken dat het niet zou kunnen eigenlijk? ik kan toch ook 2 pc's op elkaar zetten, ik kan zelfs 2 koelkasten op elkaar zetten of 2 vliegtuigen.

9. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
  10. [Gerjan]

[Gerjan] Guest

hij bedoelt of die onderste xbox er tegen kan, in dit geval wel, ventilatie etc zit aan de zijkant, behuizing is sterk zat.

Warmte is dus geen probleem. alleen de bovenkant is ietsje bol dus misschien een onderzetter er tussenschuiven zodat ie stabieler staat:p

11. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    moet wel kunnen je het hebt over de zwaarte van de xbox maar ik had jaar geleden me xbox op m'n tv staan maar door magnetische straling ging wel het beeld van mijn tv raar doen dus weet niet hoe het daar mee zit

12. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ff kijken of het 2 mannetjes of 2 vrouwtjes zijn, anders zit je dadelijk met 3 of 4 xboxen thuis, maar met 2 mannetjes heb ik eigenlijk ook geen fijn gevoel bij!!

13. Chiwawaatje

Chiwawaatje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He he he, wat een leuke reacties zeg. Maar de rede is: eentje voor xboxlive en eentje voor iets waarover ik niet mag praten.

14. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 2 mannetjes kregen samen een miskraam :eek:
    Wat moet ik nu met een PS2?
    (Just kidding, geen fanboy :9 )

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik denk dat t niet kwaad kan.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan niet echt kwaad. Het grootste probleem is de verandering van de flux die op kan treden (veroorzaakt door het magnietisch veld van de magneten). Je zou hierdoor storing in de circuits kunnen krijgen maar blijvende schade kan het niet veroorzaken. Als ze dus allebei aanstaan zou het dus kunnen zijn dat je kleine stroomstorinkjes kunt krijgen.

17. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen problemen met mijn XBOX en PS2 die redelijk close zijn met elkaar, er is wel een GC uit gekomen :p

18. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    Een betonblok ertussen en dat probleem is opgelost.. ;)

Deel Deze Pagina