Ik heb vanmiddag een xbox gekocht met Ninja Gaiden, ik vind dat het spel erg veel framedrops heeft. Vooral als ik in het rond kijk hapert het erg, ook als ik gewoon ren vertoont het imo te vaak framedrops. Ligt dit aan mij of is dit bij iedereen het geval?
daar heb ik nog nooit last van gehad... maar heb het wel enkel gehuurd voor een dag dus ook niet echt op gelet... ms xbox
framedrops bij ninja gaiden???? Onmogelijk. Speel je hem op een omgebouwde ps2 of gamecube ofzo. Want ik heb ng al 70 uur gespeeld en nog geen één framedrop tegengekomen, nooit
Nee, ik ook niet maar bij flikkert het wel (omgeving) als ik met de camera draai en dat zal Glutinous ook wel bedoelen.
Hmm, ik ga er dan toch maar mee terug denk want als ik in het rond kijk is hapert het echt als een gek. Aan mijn tv ligt het zeker niet want het nog nooit dergelijke problemen gehad. Ik leen Ninja Gaiden wel van een vriend en vertoont deze dezelfde problemen en bij hem niet dan zal ik helaas ermee terug moeten.
Ik heb nooit last gehad van Frame Drops. Als alles er goed inzit dan zou het niet mogen voorkomen. Je kan ook een kijken of je drie kabeltjes (rood wit geel) goed in de scart-blok hebt zitten. Als je dit gecontroleerd hebt, kun je het beste naar de winkel terug gaan.
ik heb hem al drie keer rond gespeeld inc.hurricane pack maar nog geen een keer last van gehad maat van me heeft wel vaak dat xbox zegt dat de disc is beschadigd of vuil is dus misschien ligt het aan je disc
Als ik dit zo hoor ga ik er mee terug. Ik heb de kabeltjes goed nagekeken en in alle twee de scartporten geprobeerd helaas blijft het hetzelfde. Het is net alsof je op de pc een spel speelt dat de pc net niet aankan.
dan moet je je xbox op 60 of iets dergelijks zetten en dan is het probleem opgelost, als het goed is zat er ook een blaadje bij waarbij dat stond...wacht ff zal het even opzoeken... gevonden: For the best game play experience , we recommand you set your Xbox to PAL-60. Blablabla, dus ff naar je dashboard gaan vervoglens settings, dan video en daar PAL-60 selecteren, en vervolgens bevestigen. Sommige hebben nu wel last bij Halo bijvoorbeeld dat het niet helemaal goed meer gaat maar heb hem hier toen 2 maanden geleden opgezet en ook met alle andere spellen nog nooit last mee gehad, dit moet dus je oplossing zijn.
Ik heb het spel gehad en ik had het ook. Het is alsof er een soort lag opzit. Het is net geen framedrop, maar je kan ook niet vloeiend noemen. Ik heb het op 3 tv's geprobeerd en ik had op elke tv last. Het zal waarschijnlijk aan de Xbox of aan de DVD liggen.
framedrops in ng is echt zo onmogelijk. Het spel ziet er geweldig uit en zonder framedrops. Dat is en blijft een feit. Als je "lag" of framedrops ziet ligt het of aan je xbox of aan je tv. Maar zoals ik lees is het nu opgelost
Jep, de settings stonden op pal 50 en dit moest pal 60 zijn, het werkt nu perfect. Echt een super spel overigens.