die trustmaster van elgee is ook een klote ding hoor. het stuurt echt niet en het kraakt ontzettend. Het beste stuur is nog altijd de madcatz mc2. Maar ik weet niet of er ook flippers op zitten om te schakelen. wel zit er een pookje. Dit stuur is op vele verschillende manieren in te stellen, en het stuurt echt heel goed.
Het williams stuurtje(die ik zelf heb) is ook erg goed, en dit stuur heeft en een pookje en flippers. Met het pookje kun je echter alleen omhoog of omlaag, dus als je terug moet schakelen uit z'n zes naar z'n 1 gaan de flippers wel sneller. Verder kun je hem op 4 verschillende standen instellen en reageert hij erg snel. De pedalen vind ik erg goed, alleen als je geen schoenen aan hebt glijd je er soms vanaf.
Ik heb alle twee de stuurtjes weleens gebruikt( de williams veel vaker) en ik moet zeggen dat ik ze bijna even goed vind. Ik denk alleen dat de madcatz iets beter is.
Alleen het ligt aan je budget zoals ik al eerder heb gezegd. De williams is €50,- en de madcatz €80,-
edit: dit is de thread over het williams stuur met ervaringen en meningen:
Williams thread
en dit is de tread met ervaringen en meningen over het madcatz mc2 stuur:
Madcatz mc2 threadKlik om te vergroten...