Beste stuur voor xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pmmeke, 1 okt 2004.

1. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een playseats gekocht en zoek nu nog een goed stuur. Moet een clamp hebben voor makkelijke bevestiging. Het mag iets kosten en liefst heb ik niet teveel problemen in games. Liefst met flippers aan het stuur om te schakelen en een handbediende pook terzelfdertijd als dat mogelijk is of moet je steeds kiezen naar 1 van de 2. Verder wil ik geen dode zone in het midden die niet reageert en de gevoeligheid moet instelbaar zijn.

Ik lees hier van alles maar had graag de laatste nieuwe meningen daar sommige topics hier al een jaar lopen en kan veranderen in een jaar.

2. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel lees ik veel goede dingen over het williams stuur. Ik denk dat dat een handbediende pook heeft en flipper en dat het goed stuurt. Maar het heeft geen clamp maar zuignappen. Nu ben ik wel een beetje bang van zuignappen dat het niet zou passen op die playseats.
    Ook heb ik iets gelezen over pal en nts versies. Klopt het als ik vb een usa stuurtje zou kopen op vb ebay dat dat niet gaat werken op euro consoles?

3. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verder heb ik ook het microsoft lotus stuurtje gezien met een clamp. Is dit een goed stuur?

4. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens gehoord dat de Xbox geen force feedback ondersteunt en dat vind ik eigenlijk wel een goede rede om te wachten tot de volgende Xbox.

Verder heb ik geen idee welke beter is.

5. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verder lees ik ook nog het Thrustmaster NASCAR Wheel . Is dat ok?

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    de williams heb ik zelf en ik ben er erg tevreden over. verder is ook het madcatz mc2 racing wheel erg goed. deze is(heb ik gehoord) zelfs nog beter als het williams stuur. Ik denk dat deze 2 stuurtjes de beste zijn.
    Maar goed het ligt aan het budget dat je nog over hebt. De williams kost maar 50 euro en de madcatz 80.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een Thrustmaster 360 Modena Racewheel. Is een heerlijk stuurtje MET Force Feedback. Voor PGR2 (waar ik hem voor gebruik) is het een must. Ik heb hem voor 10euro gekocht in Duitsland, denk dat je hier iets meer betaald.
    Je kunt hem makkelijk bevestigen op je bovenbenen, en hij schuift niet. Pedalen zijn ook heel makkelijk te gebruiken, blijven goed staan.
    Hier een klein plaatje.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    dat is een mooi stuurtje idd.
    je hebt van die pedalen die steeds wegschuifen.
    en dat is zo irritant!

9. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet de Thrustmaster 360 universial kopen die is ook voor de ps2 en ngc. En op de Xbox reageerd dat ding pas 2 uur later :) !!! niet kopen dus. Maar die van elgee is wel top.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    die trustmaster van elgee is ook een klote ding hoor. het stuurt echt niet en het kraakt ontzettend. Het beste stuur is nog altijd de madcatz mc2. Maar ik weet niet of er ook flippers op zitten om te schakelen. wel zit er een pookje. Dit stuur is op vele verschillende manieren in te stellen, en het stuurt echt heel goed.

Het williams stuurtje(die ik zelf heb) is ook erg goed, en dit stuur heeft en een pookje en flippers. Met het pookje kun je echter alleen omhoog of omlaag, dus als je terug moet schakelen uit z'n zes naar z'n 1 gaan de flippers wel sneller. Verder kun je hem op 4 verschillende standen instellen en reageert hij erg snel. De pedalen vind ik erg goed, alleen als je geen schoenen aan hebt glijd je er soms vanaf.
    Ik heb alle twee de stuurtjes weleens gebruikt( de williams veel vaker) en ik moet zeggen dat ik ze bijna even goed vind. Ik denk alleen dat de madcatz iets beter is.
    Alleen het ligt aan je budget zoals ik al eerder heb gezegd. De williams is €50,- en de madcatz €80,-

edit: dit is de thread over het williams stuur met ervaringen en meningen:
    Williams thread

en dit is de tread met ervaringen en meningen over het madcatz mc2 stuur:
    Madcatz mc2 thread

Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  11. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thrustmaster 360 Modena Racewheel : werkt die force feedback op xbox?
    Kun je daar nog iets meer over zeggen? Welke spelen het goed werkt, of het goed reageert en het juist type nummer ofzo zodat ik geen universele koop?

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    de trustmaster heeft geen force feedback. alleen gewoon viberatiefunctie, en dat hebben alle stuurtjes. de xbox ondersteunt geen force feedback, en dus zal er ook nooit een stuur uitkomen met force feedback.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet waar je die ervaringen vandaan haalt, maar de 360 modena is een lkkr stuurtje. Hij kraakt niet en het stuurt heerlijk.
    Dat van Force Feedback klopt, het is vibratie en geen force feedback. Ik verwarde me met de controller (360 modena) voor de PC die wel force feedback heeft. Srry

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Elgee: Met welke spellen gebruik jij dan dat Modena stuurtje?

15. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Het stuurtje van Williams is wel een goed stuurtje. Alleen moet je het stuurtje vastzetten met zuignappen en die werken niet best. Je kan beter een stuurtje zoeken met klemmen, omdat je zo'n playseats hebt

16. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog een usa adresje en die heeft nog van die xbox mc2 stuurtjes liggen met docking slede. Hij is bereid ze op te sturen. Dus tis beslist.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik het stuur bij Project Gotham Racing 2 en heb het gebruikt bij RalliSport Challenge. Zelf vond ik het erg goed spelen.

18. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net gezien dat madcatz met een nieuwe versie gaat uitkomen op 11.11.2OO4
    Das neue Xbox Lenkrad ist offiziell von Microsoft
    lizensiert und im neuen Forza-Design.
    Ausgestattet natürlich mit den gewohnten Top-
    Features des MC 2 Lenkrades:

alle info en betere fotos hier
    http://www.nbg-online.de/produktinfo/XB-669.pdf

Deel Deze Pagina