Probleempje: Infraroodverbinding tussen Nokia 3200 en Laptop Ik heb dus een probleempje met de infrarood verbinding... Mijn laptop geeft wel aan dat er een Nokia 3200 in het bereik is maar hij kan verder geen verbinding maken... Ik heb ook PC Suite gedownload en geinstalleerd maar nog steeds geen verbinding en kan dus ook geen bestanden overzetten.... Weet iemand hoe dit komt/ wat ik eraan kan doen??? Thanks
Bij Nokia PC Suite zit een apart programmatje bij die voor de verbinding zorgd. Bij mijn 6600 is dit mRouter. Hier kan ik instellen welke verbinding er gekozen moet worden ( Kabel , Infrarood of Bluetooth ). Probeer hier eens verschillende instellingen !!
Tjah ik kan wel selecteren wat voor verbinding enzo maar bij infrarood valt er verder niks in te stellen... Nog steeds niet gelukt dus.... Iemand die nog een goed idee heeft ofzo? (heb ondertussen ook al ff hun klantenservice gemaild)
ik heb ook een nokia 3200 en ook pc suite geinstaleerd , en bij mij lukt het ook niet!!! Bij mij kan hij mijn gsm niet vinde
Ow als ik wat van die lui gehoord heb laat ik t je wel ff weten... Heb net nog naar hun klantenservice gebeld maaarjah niet open natuurlijk op zaterdag... Dus ik wacht nog ff tot ik een mail terug krijg...
Heb net PC Suite voor mijn 7210 geinstalleerd op mijn Laptop. Tijdens de installatie moet je aangegen dat je de infrarood functie wil gaan gebruiken. Als de installatie is afgerond moet je de pc opnieuw opstarten. Als de pc weer is opstart klik je op het telefoon icoontje rechts onderin. En selecteer daar de infrarood en druk op ok. Maak nu verbinding met de pc/laptop. Windows zal de GSM herkenen en gaat de drivers hiervoor installeren. Als dat klaar is verbreek je de infrarood verbinding en wacht ongeveer 30 sec. Maak nu weer een verbinding en wacht als windows klaar is met herkenen. Start nu Nokia Phone Editor op !! Onder in het scherm van kan je dan zien als er een goede verbinding is.
En? En? En? En? En? trouwens, fernand, je moet nog ff XIII in je sig zetten of heb je die alweer kapotgemaakt
Damn t is nog niet gelukt... hij vraagt bij t installeren niet eens wat voor verbinding je wilt gebruiken ofzo... en ik heb ook geen telefoontje onderin m'n scherm.... EN die lijers van Nokia hebben nog steeds geen meel terug gestuurd (is al 2 weke geleden ofzo...) Denk dattik maar ff zo'n kabeltje ga halen... @MorpeuS: jah moet sowieso me sig eens ff bijwerken.... moete ook nog vet veel dvd's bij... EN natuurlijk.... FABLE! vongmorge gekregen, vette shit