Smartjoy fraq voor Xbox (halo met muis/keyboard)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door [Gerjan], 2 okt 2004.

  1. [Gerjan]

    [Gerjan] Guest

    Te koop bij www.liksang.com
    [​IMG][​IMG]


    http://image.lik-sang.com/content/smartjoy-frag/SmartJoy_FRAG_Halo.mpg
    Klik voor het filmpje, halo met keyboard/muis (MPG, 7MB)

    Wat vind jij ervan? Goed/Slecht
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2004
  2. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Stomme uitvinding, zo haal je het console gevoel compleet weg. Het is ook lullig over live, als je bijvoorbeeld counterstrike speelt met een controller tegen toetsenbord en muis ben je flink in het nadeel, met muis en toetsenbord ben je toch net ietsjes sneller.
     
  3. FabianNL

    FabianNL Guest

    hellaas, filmpje doet het niet.
    Maar geef mijn maar gewoon mijn controllertje, veel fijner :p
     
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het opzich niet zo erg, als er mensen zijn die persé met toetsenbord willen spelen mogen ze gerust van mij.
    MAAR dan zou je bv in Halo 2 moeten als creater van een server kunnen een optie aanzetten als je mensen toelaat met toetsenbord/muis.
    Ik weet niet als dat mogelijk is, maar het zou het alleszins wel eerlijker maken.
    Volgens mij wint toetsenbord+muis altijd van controller.
     
  5. [Gerjan]

    [Gerjan] Guest

    ik fix het filmpje ff
     
  6. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    dit is kut.. nu weet je al wie de stats gaan domineren op live (voor fps-ers).. Dit is echt een TE groot voordeel, en ik ga hem zeker niet kopen.

    en @ GERTJAN, iederen moet het filmpje rechterklik/opslaan als, dan werkt ie.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst nog halo op PC gespeeld en ik ben het ontwend ik kna nu veel beter op Xbox spelen als op pc ik weet niet of dat bij ieereen is...
     
  8. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet dit niet zoveel uitmaken omdat de spellen voor de xbox helemaal niet ontwikkeld zijn voor gebruik met muis. Ik heb vaak gelezen dat game ports van pc naar consoles altijd de besturing word aangepast voor gebruik met joysticks. De besturing word gecalibreerd op besturing met D-pad en de knuppeltjes. Het enigste voordeel is dat de muis kwa hardware zuiverder is met de besturing maar als het spel deze precisie niet kan weergeven (niet ondersteund) in de besturing dan heb je er niet zoveel aan...

    Correct me if I'm wrong
     
  9. [Gerjan]

    [Gerjan] Guest

    neuh de link was fout, stond htpp ipv http, je kan er ook gewoon op klikken, je media player start dan gelijk.
     
  10. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    JAh waarom komt dit nou weer voor een console, het zou verboden moeten worden. De xbox 2 is gewoon een pc met een console naam wedde!!

    greetz wooly
     
  11. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Huh waar praat jij over dan :confused: De xbox is ook gewoon een veredele PC hoor
     
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    kun je met die smartjoy over live wel voice gebruiken??? Want dan valt er toch wel een aardig voordeel weg..
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee gelukkig niet dus kan je iedereen zonder voice kicken
     
  14. [Gerjan]

    [Gerjan] Guest

    Nou je kan wel je memory card er op aan sluiten, dus het past wel, alleen ik denk niet dat dat ding het signaal kan versturen.

    Mij lijkt het opzich ook niks hoor, voor mijn muis heb ik mijn pc, maar ik dacht ik post het ff omdat er af en toe vragen komen over toetsenboard/muis.
     
  15. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    als hij niet zo veel zou kosten en je zou er ook met voice op kunnen had ik m denk ik wel gekocht. Die gamepad is best te doen, maar alleen met schietspellen als halo vind ik t echt sloom af en toe.
     
  16. xboxmen24

    xboxmen24 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
  17. xboxmen24

    xboxmen24 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
  18. xboxmen24

    xboxmen24 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je hem in een winkel kopen
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    check de eerste post...ennuh, edit knop?
     
  20. FabianNL

    FabianNL Guest

    ok, waarom speelt die gast op het filmpje zo verschikkelijk slecht?! :D

    maar wie zit nou eigenlijk te xbox achter een bureau of tafel of iets? Zit liever relax op me stoel te hangen hoor :confused:
     

Deel Deze Pagina