Ik heb ongeveer een jaar geleden een tweede controller gekocht maar, nu was ik motogp 2 aan het spelen met een vriend. Hij had toen de vibration van de controller op zijn hoogst gezet toen gingen we een ander spel spelen en de controller bleef heel erg triller. Dus deed ik motogp2 er weer in om het te veranderen maar nu staat hij bij motogp weer normaal maar, hij trilt nog wel heel erg zwaar En dat doet hij nu bij elk spel.
Dan word het wel realistischer!? Als je er echt last van heb, dan moet je kijken of de garantie nog niet verlopen is. Wat ik wel denk na een jaar. Maar goed, je kunt altijd ff kijken. Anders zit er maar 1 ding op, nieuwe kopen
ik denk dat het meer aan je verbeelding ligt, om harder te draaien, moet dat ding meer stroom krijgen, en dan krijgtie niet door een keer een instelling te veranderen.
maakt ie ook een gaar geluid, want ik heb dat al met 3 controllers gehad (allemaal grote) en die heb ik weer ingeruild by de zaak wara ik ze vandaan had, denk dat er iets los zit ofzo. Greetz Bass
Hij maakt wel een raar geluid als hij trilt en het is ook een grote controller dus denk dat hij kapot is. ps de garantie is wel al verlopen
je hebt 2 jaar fabrieks garantie op die dingen, dus ik zou ff microsoft bellen miss krijg je een nieuwe. anders nog ff by die winkel lang gaan waar je de controller vandaan hebt. Greetz Sebass