Halo Pal-60 probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Velvet_Dark, 15 sep 2003.

1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb m'n Xbox nu op Pal-60 hz gezet !
    Ik dacht voorheen dat ie dat automatisch deed.
    M'n Tv heeft 100 hz tot zijn maximum.
    Alle games die ik heb zien er nu iets flexer uit en de framerate is iets hoger.
    Alles verloopt prima, behalfe bij Halo.
    De game ziet er iets mooier uit maar het beeld is schokkerig, alsof ik op een Live server speel met veel lag.
    Weet iemand waarom Halo zo raar reageerd op m'n TV, en of het beter is dat ik mn Xbox weer terug zet op Pal-50 hz ?!

2. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou kijken of het verbetert als je hem trug zet op die 50 hz. Kijken of dat er beter uitziet, zoniet, dan hebbik geen id...

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Halo kan niet tegen 60 hz (hoewel veel mensen hier menen van wel, maar die hebben een probleem met hun ogen want ik heb het geprobeerd op 5 xboxxen en ze gaven allemaal hetzelfde effect. Namelijk een hapering om de 1,5 seconde).

Dus zet hem maar weer terug op 50 hz en dan zal het weer vloeiend lopen. Hopelijk doen ze dit beter met halo 2.

4. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Hartelijk bedankt voor de info.
    klote zeg, maakt Bungie zon vette game, kan ie niet eens tegen 60 hz !

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Halo is geoptimaliseerd voor pal50, het is geen rechtstreekse port van de NTSC game maar een aangepaste versie. Als je hem op pal60 slaat de framerate een beetje op hol is hij niet stabiel. Voor Halo dus gewoon Pal50 hz gebruiken.

Heeft nisk met 100hz te maken....

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom ben ik dan de enigste zonder problemen (volgens mij)? Zal toch nog eens goed gaan checken dan...

7. Cyberia

Cyberia Guest

Hebben jullie ook in multiplayer (Elke Game) dat het beeld ingestelt lijkt op breedbeeld?? Echt lelijk, heel het landschap vervormt dan, bij mijn DC, PS1 en andere consoles was dit niet zo... die ik iets fout??

Cyb!

8. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    heb je in het dashboard bij settings wel op normal staan en niet op breedbeeld?

9. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PAL-60 is zo'n grote ontdekking voor mij. De games gaan echt veel soepeler en ik kan het nu enablen omdat ik een nieuwe TV heb. _O_

10. gerjan

gerjan Guest

Moet je de multiplayer eens checken, daar is het het ergs (bij mij iig)

11. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan het kwaad als je tv geen pal 60 ondersteunt, maar je hem daar toch op hebt staan(vanwege burnout :cool:

12. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Latn we hopen dat Halo 2 wel 60 hz ondersteund !

13. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat lijkt mij toch wel meer dan logisch! :p Het probleem bij Halo was dat het een game is die al zo oud is als de Xbox zelf. Ik neem aan dat alle spellen die nu uitkomen allemaal PAL-60 ondersteunen en zeker Halo2.

14. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dat is vreemd. Ik heb Halo 2 op beide mijn Xbox'jes gewoon rustig op PAL-60 lopen en het loopt juist beter dan zonder.

15. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een foutje of ben je een BETA-tester. ;)

16. Xboxmansion

Xboxmansion Xbox Hooked:D

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik Halo speel op 60 hz heb ik nergens last van :confused:
    Zelfs niet in multiplayer :confused:

17. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu jullie het hebben gezegd heb ik er dus wel last van, ongeveer iedere seconde een hapering

18. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb tuis een tv van philips met pixel plus en dat geeft echt heel mooi beelt.
    bij halo is dat goed merkbaar het beelt ziet er veel straker uit nu. maar ook de kleuren zijn veel helderder. vervolgens heb ik halo op een tv gespeeld die geen pixel plus had. en wat bleek pixel plus heeft dubel zoo goed beelt als een zonder. ik heb ook de indruk dat halo nu iets vloeiender loopt. een oom van mij heeft een gewoone tv van philips en heeft ook een xbox als ik daar halo speel merk ik dat het beelt minder goed vloeit als bij mij. hoe komt dat kan het echt zoo zijn dat pixel plus dan echt zoo veel bijdraagt aan het beeld.
    ik heb het met mijn eigen oogen gezeien en ik vind het echt super gewoon wat pixel plus doet met het beeld. dus ik heb geen pal 60 nodig is zoo all goed genoeg .

19. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xboxmansion ik kan halo ook spelen op pal 60 geen probleem. waarom andre dat niet kunen weet ik niet. kan aan hun tv ligen want als ik pal 60 aan zet vraagt mijn xbox does your tv support pal-60 mode? yes/no. hier uit maak ik op dat de tv het dus moet onder ondersteunen. dus zuow het heel goed kunen dat bij mensen waar pal 60 niet goed werk een tv heben die het niet ondersteund. dit is de enige verklaaring die ik daar voor heb. maar ik meen dat all nieuwe TVs dat heben nu. dus ik snap het niet.

Deel Deze Pagina