XIII alle wapens in multiplayer?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SalamimaN, 27 sep 2004.

  1. SalamimaN

    SalamimaN Shoopie Whoopie!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je op een of andere manier alle wapens in multiplayer krijgen, want ik kan nu bijvoorbeeld geen harpoon launcher :confused: , maar in singleplayer heb je ook zo`n shotgun met 2 kogels erin, en die kan ik ook niet :'-( . weet iemand of ik dit kan krijgen? en als het kan hoe dan?

    alvast bedankt _0/
     
  2. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je probleem want ik vind het harpoengeweer en het dubbelloopse geweer ook super en wil ze ook wel hebben in de mutliplayer. Ik denk alleen dat die er gewoon uit zijn gelaten om het hele multiplayerdeel te balanceren.
    Ik zou misschien wel een goede reden kunnen verzinnen voor de harpoen; er is toch geen water in de multiplayer? :p
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmz hoe kan je dubbele wapens dragen in de multiplayer (2 uzi;s of twee 9mm, heb ze al in single player)
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    dat kan ook niet...iedergeval ik kan het niet
     
  5. SalamimaN

    SalamimaN Shoopie Whoopie!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is waar,maar je kan hem in singleplayer toch ook op het land gebruiken :confused:
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    das kut zat echt te wachten tot ik dubbele wapens kon gebruiken in single player en lijkt me helemaal cool om dat in multi te doen
     
  7. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we er beter van kunnen maken: Ubisoft was te lui om alle wapens uit te balanceren zodat wij ook alle wapens kunnen gebruiken. Het online gedeelte is sowieso niet echt in orde.

    Gasten, het wordt gewoon wachten op XIII2! *)
     
  8. SalamimaN

    SalamimaN Shoopie Whoopie!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is denk ik helaas waar :'-(
     

Deel Deze Pagina