.jar bestand openen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door blonkie, 2 okt 2004.

1. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    yu, ik heb een paar .jar bestandjes , het zijn games voor op je gsm , maar ik zou ze graag eerst es testen op men pc voor ik ze op men gsm zet , hoe kan ik dat doen?????

greetzzz blonkie :confused: :confused:

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er is een emulator die het mogelijk maakt om java games te spelen op de pc.
    De emulator heet Gamemagic S60.
    Kijken even met Google waar je deze kan downloaden.

Als je hem niet kan even , moet je naar even een PM sturen.

3. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    thx man , echt dat is echt goed , jammer dat je maar 9spellen kan proberen maar echt , thx a lot!!! *) *) *) :p 8) :+ }:] _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ }:] :'-( _0/

you rock

greetzzz blonkie

4. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Waar staat dat van die 9 games ???

Ik heb volgens mij ergens de volledige versie gedownload.
    Alleen heb ik geen geluid bij de games :mad:
    Het geluid is ook geen probleem , ik kan nu de games testen voordat ik ze naar mijn 7210 of 6600 upload.

Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  5. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    ja , ik heb een trail gedownt , en der stond daar iets van in het duits 9spielen left of zoon twa :d , maar meer gaak der nie nodig ebben ze

greetzzz blonkie

6. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik ga hem ook ff downloaden, heb lukt toch niet om het op mijn v525 te zetten :{

ik heb een bleutooth(sitecom), heeft iemand het zelfde alleen zonder mijn probleem, pm me daan please :p

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wat lukt jouw precies niet !!

De emulator ( Gamemagic S60 ) werkt alleen op de pc !!
    Meestal zal de jar. bestanden in gepakt , om ze weer uit te pakken gaat mijn voorkeur uit naar Winzip.
    Omdat een jar.bestand eigenlijk ook in ingepkate bestand is , wil Winrar deze ook weer uitpakken in losse bestandjes , met het gevolg dat de GSM ze niet accepteerd.

Om een jar. bestand naar mijn 6600 via bluetooth te sturen , doe ik het volgende.
    Selecteer het bestand klik op de rechtermuisknop en kies ( Kopieeren naar Bluetooth apparaat ).
    Dan komt er een nieuwe scherm in beeld ( XP SP2 ) met de vraag naar welke apparaat het heen gestuurd moet worden.
    De game verschijnd dan als een sms bericht op mijn 6600.

Onder XP SP1 gebruikte ik altijd de drivers die bij mijn Bluetooth stick zat.
    Nu heeft Sp2 deze functie helemaal overgenomen en de verbinding werkt nog beter ook !!!

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  8. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    wat is bluethooth op je pc?:eek: :)

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Met Bluetooth kan je draadloze verbinding maken tussen bijvoorbeeld een GSM en een PC.
    De GSM moet natuurlijk wel Bluetooth ondersteunen ( bv Nokia 6600 ).
    En voor de pc moet je een USB Bluetooth stick kopen.
    Het grote voordeel van bluetooth is dat je de GSM overal binnen het bereikt ( 10m ) kan neer leggen.
    Mijn 6600 heeft ook infrarood maar deze moet ik altijd precies voor de infrarood-oog houden met Bluetooth hoeft dit niet.
    De GSM kan gewoon in het tasje aan mijn riem blijven zitten.

Een ander leuke functie van Bluetooth is Bluejacking.
    Menig persoon zal het wel kennen; je zit in de tram of bus en iets verder zie je ze: hét meisje van je dromen. Je bent echter te verlegen om op haar af te stappen, dus het wordt niets. Zulke situaties kunnen nu vermeden worden en wel dankzij Bluetooth. Mobieltjes uitgerust met deze technologie kunnen namelijk binnen een straal van tien meter speuren naar broertjes en er een bericht naar sturen. Dit was al langer bekend, maar de Telegraaf meldt dat het zelfs een echte trend aan het worden is, die de naam 'bluejacking' meegekregen heeft. En net zoals met de flashmobs destijds worden er steeds meer sites aan het verschijnsel gewijd, bijvoorbeeld Bluejackq.com. Het berichtje moet wel op een speciale manier gezonden worden; er moet een nieuwe contactpersoon aangemaakt worden. In plaats van een naam wordt er een berichtje ingetikt, misschien wel 'hee, lekker ding'. Vervolgens moet die fictieve contactpersoon als kaartje verzonden worden door de optie 'verstuur via Bluetooth' te kiezen. Nu enkel maar hopen dat ze even technologisch ingesteld is als jij en (als enige in de tram) beschikt over een Bluetooth-gsm.

10. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb een N-gage en ik open mijn bestanden met een special programma op mijn N-gage te zetten. Hebben jullie dat niet nodig? Ik weet ff niet hoe het heet. Als het nodig is kijk ik even op mijn GSM maar die ligt nu boven en ben lui.

Bleutooth is heel cool. Ik kende iemand die ook een n-gage had gekocht (op aanraden van mij :)) en we hebben toen samen tegen elkaar gesnowboard. Terwijl hij gewoon op een hele andere kamer als mij zat.

Bleutooth is dus cool en samen met een N-gage is het nog cooler.

11. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pc suite maar mijn verbinding lukt aan geen kanten :confused: heb je andere programs daar voor???

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Via Bluetooth zend ik het jar bestand rechtstreeks naar mijn 6600.
    Het bestandje komt dan aan als een soort SMS-bericht.
    Het bestandje wordt automatisch geinstalleerd als ik het SMS bericht open.

Ik kan ook de java of symbian bestanden handmatig installeren , hiervoor zit erop mijn 6600 het programma Beheer.
    Ik maak ook gebruik van het programmatje FExplorer , hiermaa kan ik door de bestanden van mijn GSM en geheugenkaartje bladeren.

13. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met pc suite bluetooth, zonder zoon ding op je gsm?? :eek:

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Nokia Pc Suite kan je op 3 manieren gebruiken ( Infrarood , Bluetooth , Datakabel ).
    Voor de werking maakt het niets uit welke van de 3 je gebuikt.

Mijn voorkeur gaat uit naar bluetooth.

Het enige nadeel aan Bluetooth is dat de accu véél sneller leeg is.

Laatst bewerkt: 3 okt 2004

Deel Deze Pagina