Ik ken 'm niet eens meer downloaden. Dit is wat ik steeds krijg te zien (heb het al bij verschillende sites geprobeerd) :
Als iemand MSN 7.0 wilt, dan kan die me wel ff toevoegen op MSN (Chris.Pluijmakers@gmail.com) en dan stuur ik hem je via MSN.
Heb zelf ff een patch gemaakt met Visual Basic, als je gewoon MSN afsluit dan moet die het gewoon doen klik hier om 'm te downloaden, zie hier het resultaat:
je hetb dat xbw tab wel netjes gedaan ja, maar alle anderen tabs zijn weg op die van xbox.com en alerts na
Ja dat heb ik dus ook als ik op PATCH klik en vervolgens MSN 7 opstart dan zijn ze allemaal weg (tabs). Ik heb WINDOWS XP
Msn 7 weggeflikkert, 6.2 er weer op. Hij ging vaag doen en gaf steeds foutmeldingen. En vond em toch al iritant.
Dat slaat dus nergens op. ipv dat je een reactie plaatst waar ik iets aan heb, zeg je zoiets Het gaat er dus om dat al mn tabs weg zijn (niet erg maar..) maar ik heb de xbw-tab dan ook niet.
Heb je nog andere patches geinstaleerd, wat bedoel je met alle tabs weg? Hou er wel rekening mee dat het een BETA versie is dus dat hoort erbij.