hoi iedereen, ik ben nieuw hier. ik heb de thread gelezen van xbox rulezzz, maar vind dat die niet erg goed is gemaakt en nu probeer ik de mensen het wat simpeler te maken. van welk spel dat nog gaat uitkomen nu en de volgende jaren verwacht je het meest? en waarom?
hehe, meneer vind die andere thread ni goed! lol anfin, ik verwacht veel van Splinter cell het ziet er mij gewoon een goede game uit
Splinter Cell, waarom? pff, eigenlijk geen idee. Hou van zulk soort spellen en hij word helemaal de hemel ingeprezen, dus dan moet hij ook wat worden. Halo 2 ook
ik denk splinter cell want het ziet er echt mooi uit. en het doel van het spel is ook wel kik. ook denk ik dat true crimetreets of L.A. omdat het ongeveer hetzelfde is als GTA maar ben je alleen de goeie kant.
ik HOOP dat Splinter cell goed wordt omdat ie zoveel de hemel wordt ingeprezen maar dat is natuurlijk ni goed, want dan kan het alleen maar tegeslagen
Ik verwacht veel van Deus Ex 2. Ik vond de eerste echt een toppertje. Verder natuurlijk de gebruikelijke HALO 2 enz..