Gezocht ps2-controller voor xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MUIS, 3 okt 2004.

  1. MUIS

    MUIS H-E-L-D

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dringend op zoek naar een convertor voor de playstation2-controller óf een namaak ps2-controller voor de xbox. Met ps2-klassieker PES4 in het vooruitzicht wil ik geen commentaar over de slechte controllers van de xbox.

    Weet iemand iets voor me(wellicht een verkoopadres)????
     
  2. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
  3. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
  4. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je daar aan!!! op een ps2 controler zitten toch geen druk gevoelige triggers en knoppen..... dus misschien alleen handig bij somige games,
     
  5. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij zegt toch voor PES4, daar zijn 4 schouderknoppen idd erg handig, vraag me af hoe ze dat fixen met de xbox controller, hopelijk net als bij fifa met de 2e 3D stick, werkt echt erg goed :D
     
  6. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, dat heeft ie dus wel. De knoppen op een ps2 zijn drukgevoelig
     
  7. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    xboxcontroller is imo een heel stuk fijner als de ps2 controller. De ps2 controller is teveel "speelgoed" imo. En die analoge pookjes zitten helemaal op de verkeerde plaats.
     
  8. Ozium

    Ozium Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Sigh, hij vraagt niet om een mening over de playstation controllers, hij wil een controller aansluiten op zijn xbox.

    Let trouwens op met het aanschaffen van een converter, de kwaliteitsverschillen zijn vrij groot! Met spellen zoals Dancing Stage is de vertraging van sommige converters zelfs funest voor de speelbaarheid.

    2 converters die iig goed werken met DDR:

    Magic Box
    [​IMG]

    PS2 Converta Control
    [​IMG]

    De rest kan je het best ontwijken, tenzij er veel positieve dingen over geschreven worden..
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil dit ook graag weten. Normaal gesproken prefereer ik mijn Xbox S-controller boven alles, vooral omdat ik veel race games speel en dan de analoge triggers echt heerlijk zijn.. Maar voor PES4, werken de dubbele schouder buttons echt beter dan die witte en zwarte knop icm je normale knoppen.

    Ik weet dat er goede converters zijn, maar ik wil er 1 waarop mijn Live headset kan worden aangesloten, en waarvan bekend is dat het ook goed werkt.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Mischien drie niet al te slimme vragen maar, je zal het maar eens niet weten!?

    1. Als je z'n convertor hebt kun je elke PS2 controller erop aansluiten....toch??

    2. Heeft een PS2 controller meer/minder knoppen dan een XboX xontroller??

    3. Bij elk spel waar je de knoppen kunt progameren komt de PS2 controller van pas??
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  11. xbx master

    xbx master Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    PS2 converter

    ik heb nog een converter voor de xbox liggen (zodat je een stuur of controller van de ps2 op je xbox kan aansluiten). je kunt hem kopen voor €10 of ruilen tegen een xbox spel. :D
     

Deel Deze Pagina