1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MS office (trail)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ErroX, 4 okt 2004.

  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Eej mensen,

    Ik zit nu op school en wil graag (trail versie van..) Office XP.
    Ik heb inmiddels al windows XP Professional op mijn hardeschijf staan, maar daar zit dus geen office op, wie weet waar dat legaal kan downloaden?

    tnx ;)
     
  2. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Als die er zijn, dan staan ze bij Microsoft op de site.
    Daar heb ik op de Office afdeling gekeken en daar kan je geen trail versie van downloaden.

    Nu zie ik dat je op school zit, als je student bent kun je goedkoop aan Windows XP en Office 2003 komen.....ze hebben bij Microsoft namelijk een studenten versie van beiden.
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet ik, kan windows xp / office xp voor 17,95 krijgen ofzo.. iets in die richting, Alleen heb geen zin om ervoor te betalen en dan allemaal programma;s te krijgen die ik toch niet gebruik. Toch bedankt, misschien hebben ze hier op school een een of andere versie, heb namelijk ook een win xp 30-days-trail, maar de aardige balie mede-werkster wist niet of er office was :|
     
  4. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 30-dagen-trial van WinXP .... is waarschijnlijk gewoon een normale XP die je moet activeren :+ ... voor zover ik weet zijn er namelijk geen trials van WinXP/OfficeXP.

    Ben toch bang dat je voor Office aan die 17,95 vast zit. of via de "illegale" wegen. Maarja, daar doen we niet aan.
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
  6. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Kijk eens op www.slim.nl . Daar kun je als leraar/student goedkoop software aanschaffen. Vroeger was het 10 gulden ofzo. Helemaal legaal.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Op www.surfspot.nl is MS Office 2003 €18,75 en MS Office XP €20

    Geldig voor studenten.
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk, dat is nou mooi.... dat moet ik hebben. download het woensdag(op mijn schijf past nu nog +/- 110GB dus moet wel lukken toch?) wel want ben morgen vrij ;-), maar het moet wel word compatible zijn. want ik krijg natuurlijk bestanden van andere mensen uit mijn project groep die ik dan moet aanpassen en dan weer moet doorgeven of iets dergelijks.

    Thanks...
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat is dat Openoffice dan? Een tegenhanger van MS Office?
     
  10. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie geen software server op school waar je alles wat je nodig heb vandaan kan halen?
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb het zojuist na gevraagt en je kan dus wel een 30-dagen trail office krijgen, bij een speciaal loket ofzo. denk dat ik toch openoffice ga gebruiken als dat compatible is met MS Office
     
  12. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Goede punten voor engels op school?

    ... HET IS TRIAL, eerst de i dan de a
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wixx, Wist je dat....
    Het forum heeft een heus 'prive-berichten' (PM) systeem heeft?
    Je had het gewoon kunnen pmmen..
     
  14. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja meneer de wannabe mod, alleen het is zo dat er meerdere mensen zijn die geen engels kunnen, want dit is echt niet de eerste keer dat iemand het vout schrijft.
     
  15. blonkie

    blonkie XBW V.I.P.

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterk bezig , met je vout :p , waarschijnlijk expres gedaan om aandacht te winnen :p

    greetzzz blonkie
     
  16. blonkie

    blonkie XBW V.I.P.

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread leid nergens meer naar!! alleen maar op elkaar zitten vitten !!!
     

Deel Deze Pagina