Ik heb pas een spel van mij geruild tegen top spin. Nu ben ik blij met Top spin, maar ik heb nu 4 toernooien afgesloten. Nu is het zo dat als ik in de world map ben de cursor geliujk naar links schiet, waarna ik dus alleen nog maar naar boven en naar beneden kan sturen, ik kan niet meer naar rechts. Ofwel ik kan niets meer doen, alleen exhibition. MIJN VRAAG: Hoe zie ik dus of dit een demo game is? Ik hoor hier op het forum vaker over demo games uitgedeeld op grote game festaties. Deze game is incl. Boekje en plaatje op de disc, alleen zit er geen cover in het boekje. Is dit al het bewijs dat het niet het hele spel is? Ik heb ook mijn andere games geprobeerd, maar mijn box doet het echt alleen in de world map bij Top Spin. Wie kan me helpen?
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden. En dit is toch wel een van de domste antwoorden die ik ooit heb gelezen. Voor de duidelijkheid: het staat ALTIJD op de disc vermeld als het een demoversie is. Daar kan geen onduidelijkheid over bestaan.
Het ligt aan je controller. Plug een keer opnieuw je controller in en kijk eens wat ie dan doet. Dit heb ik ook meegemaakt met topspin. Waarschijnlijk heb je hier niet te maken met een demo!
Domme vragen bestaan zeker wel, de grootste onzin die ik ooit heb gehoord is dat domme vragen niet bestaan. Als iemand aan mij vraagt welke kleur blauw is, dan vind ik dat een DOMME vraag en zoals altijd krijgen domme vragen, domme antwoorden.
Ik zou zeggen sluiten hierzo, Ik heb genoeg informatie gekregen dankzij de reacties. Maar nu krijgen we een discussie over het wel of niet domme vraag gebeuren. Dit hoort hier niet op het forum thuis vind ik. Dus bij deze sluiten maar