Er klopt iets bij mij voor geen meter. cc nmmr ingevoert, komt er te staan: Your creditcard cannot be authorized. enter a different creditcard to continue Aangezien ik hem echt op VISA heb gezet, en er toch echt rechts boven op me kaart VISA staat, moet dit gewoon lukken. Wat wel erg raar is, was dat ik er na 3x wel opkon, en elke keer als ik een game wou starte via xbox live krijg ik de melding dat er iets niet klopt Your creditcard cannot be authorized. enter a different creditcard to continue Na een paar keer klikken kwam ik er toch door Maar nu heeft hij het echt gehad, hij laat me niet meer binnen. Me cijfers zijn goed... Wie weet wat te doen?
Vraag het hier anders, daar zitten de experts. En dat is wel zo handig om de informatie bij elkaar te houden. [Centraal] Creditcard (Rabocard/Mastercard/Visa) Heb je bv. cijfers niet verkeerd gezien? Lijkt me sterk though. Er was toch iets van dat het paar dagen duurde , voordat die werkt
O, Nou ik ben er wel een paar keer opgeweest, dus dat zal het niet zijn. Maarja... wrom hij het nu opeens niet meer accepteerd weet ik ook niet Ik heb even op dat andere topic gekeken, alleen werd er niet echt veel wijzer uit.