Het is eigenlijk geen cheat waar ik naar vraag. Ik ben al enige tijd bezig met de instellingen van de dtm auto's, maar het lukt niet zo goed. Ik weet niet goed welke instellingen voor welke baan. Zou iemand mij daar mee kunnen helpen? Is er een site waar ik die specifice instellingen kan krijgen voor de dtm per race track. En nog een vraag over DTM2. Ik zie nooit dat ik de banden kan veranderen. Wel in de lijst zichtbaar maar er is geen andrescherm waar je iest zou kunnen veranderen. Maar het gaat vooral over hoe zijn de beste instellingen van de DTM auto. Mercedes of audi Bvd fsb2000
als je garage volgt, of gevolgt hebt helpt het ook altijd, alleen is het in het echt makkelijk waar te nemen wat je moet veranderen omdajt je met een controller niet alles "voelt" en wat er "hapert" (groot nadeel, maar toch vet, in het echt krijgek niet te kans om te racen )
whoops helemaal vergeten, ( ik moet ok nooit iets afspreken als ik het niet gelijk afhandel). De Setups van de Merceders, met deze setups heb ik mijn snelste tijden gereden. Als je er nog meer wilt moet je maar ff PM'en Hockenheimring -----------Front Rear Downforce 0.35 0.35 Suspenion 0.30 0.30 Ride Height 0.40 Anitroll 0.40 0.40 Adria Raceway Downforce 0.65 0.65 Suspension 0.30 0.30 Ride Height 0.40 Anitroll 0.45 0.45