Welk van deze twee consoles heeft de beste DVD afspeel kwaliteit? Kun je bij de Xbox ook instellen of je een breedbeeld of een gewone 3:4 TV heb?
Xbox zegt iedereen. Ook al heb ik het niet met mijn eigen ogen kunnen zien. En ja met de ingebouwde xbox gui kan je vanalles instellen, ook wat voor tv je hebt
ik heb zelf een keer een ps2 gehuurd maar die dvd suckt echt zwaar(zwarte achtergrond is bruin de rest van de kleuren lijken ook niet echt te kloppen) zeker vergeleken met mijn standalone phillips 751
nou vriend ik weet niet of er dan iets niet klopt bij jou maar ik heb met mij ps2 echt perfect beeld!!! gwoon mooi strak beeld hoor
Heb een hoop kunnen vergelijken maarre..... niks mis met beeld van ps2. Xdoos is de winner door meerdere mogelijkheden(als dat zo is) maar beeld van ps2 wat ik heb gezien nikkes mis mee. Whahahahhahaha dat schrijf ik 2 x???! Denk dat ik graag geloofd word ofzo?? Vaag.
integendeel tot wat jij zou denken heb ik wel een beetje verstand van dvd-spelers! en ja weet je bij mijn is het gwoon strak hoor! weet dan niet van welke derderangs kaasboer jij die ps2 heb gehuurd? en ja verder iedereen zijn eigen mening. VOD!!
Ik kan het bewijzen. Wij hebben op school geleerd dat je namen van heiligen en godheden met een hooftletter schrijft. Nou mijn naam schrijf je toevallig dus wel met een hooftletter. En er zweeft ook altijd zo'n goude ring boven mijn hoofd, dus....
tja dat kan dan wel zo zijn maar ik heb nog steeds geen goed bewijs dat jij een god ben! doe is iets goddelijks dan!
tja regenen das niks nieuws dat kan iedere jan pelleboer wannebe wel ff doen! laat is iets wonderbaarlijks zien iets wat niemand anders kan!!
Ik wal een voorspelling doen. 14 MAART worden HEEL VEEL mensen in europa blij. Ok dat kon iedereen wel voorspellen. Ik geef het toe, Ik ben een half god (zoiets als hercules ofzo)
En trouwens het is gelukt. Ik heb het laten regenen. Hier in iedergeval. Kweet nie of mijn powers groot genoeg zijn om het ook te laten hebben laten regenen waar jij woont, maar hier regent het in ieder geval.