Welke Xbox zonder te openen????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dakuhr, 4 okt 2004.

  1. Dakuhr

    Dakuhr I Own U

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, _0/

    ik heb een vraagje, ik heb bij intertoys een xbox gekocht en die was erg gaar(met vreemde geluiden e.d.) ---> :{ omgeruild voor een xbox met ook vreemde problemen(zoals ook dat geluid maken tijdens het spelen en de regelmatige tokke tokke die je even fijn tussendoor hoort) ---> weer omgeruild :'-( (en deze was het gekst die maakte nog vaker herrie en had ook een vaag calibratie probleem, waardoor je o.a. bij SP: pandora tomorrow een gedeelte van de linkerhelft v/d TV niet zag :confused: :confused: ( het waren allemaal Thompson dvd-lades en mn broertje die heeft gewoon GVD geen problemen met zijn samsung-lade, als ik nu mn xbox ga omruilen wat ik wel ga doen denk ik, dan wil ik zeker weten dat het een samsung is. Maar hoe kan ik dat weten?? zonder hem open te maken. Ik had gehoord dat je het aan de serie-code kon zien. Ik heb een hele lijst op internet gezien met op welke datum welke versie/lade erin zit, maar die lijst gaat maar tot 2003 ofzo.

    Kan iemand me hiermee helpen want ik wordt hier }:] HELEMAAL :+ GEK }:] van. :'-( En mijn broertje me maar pesten dat hij wel een goede heeft, :9

    Ik hoor het graag, Daaag _0/ _0/



    HET IS EEN PHILLIPS DIE BIJ MIJ GELUIDSOVERLAST VEROORZAAKT, IK D8 DAT HET EEN THOMPSON WAS MAAR ER ZIT EEN HUGE GAT IN DUS....
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ligt niet aan Thompson. Ik heb ook een thompson en heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik zou gwoon weer terug gaan naar de winkel. Daar heb je je garantie ook voor. [eventuele andere winkel?]
     
  3. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ALs ik jou was zou ik even de MS klantensercive bellen en dan komen ze hem ophalen met UPS en maken hem of geven een nieuwe en brengen hem weer terug. veel succes
     
  4. Dakuhr

    Dakuhr I Own U

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat d8 ik ook ik heb hem alleen bij intertoys gekocht en ze weigeren mijn geld terug te geven, anders had ik van dat geld een cristal gekocht ie 8 oktober weer uitkomen |:-
     
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Hé Dakuhr, ik dacht dat je de Halo 2 pack zou kopen.Kon je niet wachten ;)
     
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan niet vragen voor een samsung dvd.
    Ik heb het zelf ook nog geprobeerd omdat ik er muziek op wou zetten van zelf gemaakte cd's, maar ze zeiden dat ze dat niet konden.
    Ze kunnen je wel een dvd lader geven die goed werkt.
    En het toeval wou dat dat bij mij een samsung was:)
     
  7. Dakuhr

    Dakuhr I Own U

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het zit zo ik wil nu een xbox en dat ruilen is al een maand aan de gang,
    maar nu heb ik een xbox en die maak niet veel lawaai maar bij splinter cell zie je in het multiplayer aan de linker kant geen witte puntje in de hoeken ??!!!!
    HOE KAN DAT bij die andere xbox was dat wel goed ook al waren er andere dingen gaar. |:- HEb ik weer
     
  8. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ligt het niet aan je tv?
     
  9. Dakuhr

    Dakuhr I Own U

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik heb het zelfs met een andere xbox en hetzelfde spel geprobeerd op mijn tv , en dat was wel goed, het ligt in ieder geval niet aan de tv maar ik ga morgen mijn xbox op een andere tv doen en als 2e optie een ander spel in mijn xbox op mijn tv, dan heb ik alle mogelijkheden wel gehad ;)
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    doe niet moeilijk, bel de klantenservice.
     
  11. Dakuhr

    Dakuhr I Own U

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    die gast had er nog nooit van gehoord :'-( , echt vet vaag. |:- Hij wist ook niet wat te doen, ik heb wel eens als ik het online tegen mensen speel en het vertel dat zij dan kijken bij hun eigen scherm en dat dan ook hebben. Maar dat heb ik niet veel meegemaakt
     
  12. Kurupt

    Kurupt G-Unit

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier het verschil tussen de drives...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb een philips (net als mijn tv) ik heb er nog nooit last mee gehad, vanaf dat ik hem gekocht heb :) maar ja, je kan ook weer niet van een xbox verw8 dat die helemaal stil is he ;)
     
  14. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat tikken is de harde schijf, dat is vrij normaal idd, xbox is nu eenmaal redelijk luidt, heeft niks met de DVD lade te maken?
     
  15. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, een Samsung is ook niet allemaal rozengeur en manenschijn kan ik je vertellen. Heb al ruim 1,5 jaar een Xbox met Samsung station en die speelt al vanaf dag 1 DVD's met veel moeite of gewoon zelfs niet af, terwijl er bij spellen meestal nooit iets voorvalt.
    Als je graag die Crystal Xbox wilt, kun je dan niet even wachten t/m 8 oktober (of wanneer ze weer komen) en dan wat bijleggen? Dan sla je 2 vliegen in één klap :cool:
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Anders blijf je net zo lang ruilen tot het crystal pack er weer is :9, dan zeg je, mag ik die eens proberen, misschien doet die het beter :+
     
  17. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je snel voordat je 2 jaar garantie verloopt en laten maken door ms, mijnes speelde eerst naar 3 maanden geen spellen meer, toen heb k em laten maken. En toen na 5 maanden begon ie raar te doen tegen dvds en een maandje daarnaa luste die ook geen spellen meer. Dus ik weer naar ms bellen dat k weer hetzelfde gezeik had, k was flink pissig. Dus toen hebben ze em weer gemaakt en nu loopt ie als een zonnetje. En btw die service om je xdoos te maken is echt zwaar chill en snel, k heb nog nooit zon goed geolliede maak service meegemaakt.
     
  18. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... misschien toch niet zo'n gek idee! *)

    *bellen gaat*
     
  19. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox al sinds de release ervan en heb gewoon nog nooit problemen gehad.. eten jullie die dingen ofzo? :9
     
  20. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    laat hem gewoon ophalen door ms. Is toch geheel gratis en perfecte service. Mogen sony en nintendo nog wat van leren
     

Deel Deze Pagina