1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het hangt ook van je grafische kaart af. Als je een MX-type kaart hebt of als je een kaart hebt met minder dan 128 MB videogeheugen, dan heb je een probleem. Dat kan je dan hier en daar wat afstellen, maar snel wordt hij dan niet.
    Maar inderdaad, het is even voor het gevoel... ;)
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ligt iig niet aan de kaart, want ik heb 256 op mijn ATI.
     
  3. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    ram geheugen doet ook weleens wonderen }:]
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    mmmmh, 1024 moet genoeg zijn. Afijn, ligt echt aan de demo. Maakt verder is zelfs best handig in een venster spelen, aangezien je dan ook nog het forum kunt volgen.

    Daarnaast zit het hem waarschijnlijk in dat de demo XP niet ondersteunt. Dit kun je vinden in de "setup file" (lezen met "kladblok").

    [edit]

    Hmm, oplossing gevonden: Er is een patch die de boel recht trekt en zodat de zooi niet meer vertraagd. Hieronder de link met uitleg.
    http://downloads.soccergaming.com/download.php?id=00008811

    [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het ligt aan het spel. Ik heb PES3 in de winkel gekocht, het volledige spel dus, en die loopt ook langzaam. Is een algemeen bekend probleem, je kunt dmv patches dit probleem verhelpen. Bij mij loopt ie nu gewoon goed!
     
  6. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Serieus, kan dat? Damn, dat zou wel handig zijn, ze hebben een nogal vreemde selectie gemaakt en zelf selecteren is dan een stuk handiger. Waar moet je dat dan doen, in de Edit Mode ofzo?
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat kan idd. Je kunt spelers met de nederlandse nationaliteit gewoon selecteren voor het nederlands elftal. Dan heb je meteen kloppende namen en dergelijke. De Nederlandse topspelers in het buitenland als van Nistelrooy en Makaay kun je dus gewoon selecteren. Je kunt zelfs spelers neuteraliseren tot nederlanders aangezien je de nationaliteit kunt veranderen van de spelers. Dit alles wel onder een klein voorbehoud, ik heb dit gedaan bij WE8 (=japanse versie van PES4) op de PS2. Maar je kunt er eigenlijk vanuitgaan dat dit ook in PES4 kan, want in PES3 kon dit ook al. Een half uurtje werk en je hebt het Nederlands Elftal up-to-date wie er ook inzitten (dat weet je tegenwoordig toch niet meer). Ik had er een uur of twee voor nodig in WE8 maar dat komt omdat mijn Japans niet meer zo best is haha.
     
  8. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pes4 en fifa2005 al vraag niet hoe. maar pes4 is egt veel soepeler en speelt gewoon veel beter maar jammer dat er meerdere landen zijn zonder de orginele namen.
    de clubs hebben wel de orginele namen maar bij ajax bijvoorbeeld speelt zlatan nog.
    fifa2005 is ook stukken verbeterd maar dat merk je pas als je een paar games heb gespeeld.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik wil alleen weten hoe je eraan komt als het de orginele versie is ;) (die van PES4) anders hoef ik het niet te weten haha. Fifa 2005 is al te koop bij Dixons dus dat weet ik wel. Dat Zlatan nog bij Ajax speelt is niet zo verwonderlijk, het is pas 4 weken geleden sinds zijn overstap. En wat die landen zonder orginele namen betreft, dat is zeker jammer, maar het gaat toch echt om de gameplay. En de Nederlandse spelers kun je gewoon selecteren dus dat maakt ook niet zoveel uit verder.
     
  10. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan krijg je toch wel Von Mistelraum en Van Nistelrooy in je Nederlandse team? Uhmm....zal wel ja...dan gooi je gewoon Von Mistelraum weg:D
     
  11. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0

    maarja dat zlatan er nog inzit bij ajax is gewoon irri :mad:
     
  12. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    en zit er nou een system link optie op
     
  13. C.O.Winters

    C.O.Winters Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    hey dude,vraagje"zijn de shirt sponsors ook te bewerken in edit mode?
     
  14. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    nope...geen systemlink :'-(
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  15. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik niet heb nog niks edit dan moet ik ff kijken.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ach ja, het is maar waar je je druk om maakt. Ik vind het iig niet irritant, binnen een tel heb je hem een transfer naar Juve gegeven, er is dus verder geen probleem. Ik persoonlijk zou PES4 nog kopen als er maar twee teams te selecteren waren, de ene in een zwart tenue en de ander in een wit tenue, zolang het maar de gameplay heeft die PES4 heeft. Het is maar wat je belangrijk vindt.
     
  17. C.O.Winters

    C.O.Winters Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    een pes 3 vraagje?

    Eh...een vraag over 3,nu we toch bezig zijn,zijn er extra's te verdienen als je alle bekers wint??? ik heb ze bijna allemaal ( bezig met de internationale league,moet alleen de cup van de 3e div) maar als ik dat weer moet doen,ben ik langer bezig,en volgende week komt pes4 op ps2.
     
  18. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje over de controls van Pro Evo.
    Bekijk het nu even als een ps2 controller.
    Als ik L2 doet en dan heb je zeg maar op de xbox x,y,a,b
    Wat houd dit precies in allemaal.
    Het is toch dat je kan snel kan kiezen tussen aanvallen verdedigen.....?
    Kan iemand me uitleggen wat dan X,Y,A,B inhoud????
    Alvast bedankt
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    In de vorige Pro evolution topic stond dat zlatan wel gewoon bij Juventus zat. :) Dat heeft iemand in een filmpje gezien volgens mij!

    En het was zelfs zo dat OWEN ook al bij Real madrid zat.
     
  20. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    laat Zlatan toch.....als je wilt dat hij bij Juventus speelt dan ga je maar ff naar de Edit-mode;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina