1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 VS Killzone

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clean Up, 1 okt 2004.

  1. C.O.Winters

    C.O.Winters Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    halo moet een gigantische ( 3jaar) wachttijd compenseren,ik denk dat ie niet echt veel vernieuwend is dan het origineel(neemt niet weg dat het een erg goede game is nog),ik gok op killzone. ( koop ze beiden,halo 2 spec.edition pack)
     
  2. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerlijk gezegd dat killzone niet eens in de buurt komt van Halo2. Denk trouwens dat er voor een hele lange tijd geen betere fps op de console komen dan halo. Ik heb wat filmpjes gezien van killzone, zag er lache uit, vooral voor een console, maar een halo2 beater?? dat denk ik zeker niet.
     
  3. XeoN

    XeoN Guest

    De wapens van Killzone vind ik wel toffer dan die van Halo 2 !
     
  4. Darth Nielz

    Darth Nielz Lekker hoor

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN geeft killzone een 7,5. das toch wel heel bijzonder aangezien IGN gehypte games bijna altijd hoge cijfers geeft (al dan niet onterecht)
     
  5. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk op welk forum je deze vraag stelt....... :p
     
  6. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk in welke thread hij ie vraag stelt

    Tsja, ik vond Killzone ook niet zo heel bijzonder als ik ie filmpjes zag. De graphics waren zeker mooi en de wapens waren ook wel vet maar voor de rest zag het er maar saai uit. En de a.i schijnt heel slecht te zijn en er waren veel framedrops. Halo killer? nou toch net ff niet _0/

    Hij kreeg trouwens wel een 9 in OPM2
     
  7. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb die PU killzone DVD bekeken maar moet toegeven dat het er toch nog wel erg goed uitziet voor een game die draait op een PS2 (van hoe oud ???? en ongeveer 300MHZ)heb af en toe toch best spijt dat ik mijn PS2 verkocht heb,ook al blijft mijn xbox toch wel m'n troetel kindje ....
    Effe on-topic ... killzone is denk ik wel een halo beater maar dan voor de doorgewinterde PS2er !!! :)
     
  8. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf bij wat ik al vanaf het begin al denk, kill zone kan niet tegen halo 2 op, het is gewoon niet zo 'bijzonder' ik kreeg na 1 level al hoofdpijn, geluiden vallen mee, graphics zijn ok en je teamm8 zijn ook niet de slimste. Daarnaast hadden ze bij killzone 2 ontwerp teams, 1 voor de online en 1 voor de off-line, je krijgt het idee dat ze van elkaars gedeelte niks weten en het online en offline hebben geprobeerd samen te laten smelten. het is niet meer dan Moh
     
  9. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is het beste spel wat de aarde ooit is overkomen en gaat overkomen!!!!!!!
     
  10. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaahaaa ... geen speld tussen te krijgen ... :)
     
  11. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    haha killzone een halo2 beater???? In your dreams. Framedrops (veel)!!!, slechte online play, slechtere gfx, slechtere geluid, slechter verhaal. Hmmm
     
  12. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, ik heb net de demo van killzone bij me neef gespeeld, ik geef toe het was een super gaaf spel. Aangezien halo combat evolved goed was en halo2 beter moet worden, en omdat xbox live super leuk is denk ik toch dat ik voor halo2 zou kiezen. Verder weet ik niet veel van killzone, misschien kun je deze ook wel netwerk spelen, en zo ja het schijnt dat ps2 network niet echt super moet zijn. Verder vond ik killzone erg pakkend en het is realistischer waar ik ook wel van hou. Een groot nadeel is wel de ps2 controler, daar kan ik niet aan wennen!

    greetz wooly
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Killzone is echt op het online play gebaseerd terwijl Halo2 het vooral van z'n story base gameplay moet hebben. Ik denk dat je deze games daarom niet echt met elkaar kunt vergelijken.
     
  14. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    toch is de multyplayer in halo2 beter dan de singleplayer
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja dat is zeker niet voor iedereen zo. De MP van deel 1 heb ik bijna nooit gespeeld. Af en toe met 16 man maar om nou te zeggen dat het echt cool was nou nee.

    De MP van Killzone is wel veel uitgebreider dan die van Halo. Meer wapens, gametypes enzo. Plus dat er rankings en veel stats bijgehouden worden en dat is voor Halo2 nog maar de vraag. Halo2 is wel beter als Killzone in MP denk ik maar ik denk dat Killzone langer en meer gespeeld gaat worden.
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Pardon?
    Daar kan ik weinig logica uit trekken. Alle media-aandacht wordt voornamelijk geschonken aan de MP van Halo 2, en hoe geweldig die wel niet is.
    Dit zal hoogstwaarschijnlijk het meest gespeelde spel op Live worden, en jij zegt dat Halo 2 zich focust op z'n SP?

    En als je toevallig Halo2 & Killzone hebt omgedraaid, dan ben ik het nog steeds niet met je eens, van wat ik heb gehoord en gezien is de SP van Halo2 ook sensationeel.

    Verder loop ik ook niet echt warm voor Killzone, en als ik een PS2 zou hebben, zou ik het vast niet hebben gekocht.
    Van wat ik heb gezien vond ik het allemaal nog maar zo zo, niet te vergelijken met andere top-FPS'ers.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee je begrijpt het inderdaad niet. In deze thread zeggen mensen Halo2 zijn story is gewoon geweldig. Nou zeg ik dat dat geen argument is omdat Killzone zich alleen op MP focussed. Dat Halo2 voor de MP is gemaakt is natuurlijk bs. 90% of meer van alle tijd dat het gekost heeft om het spel te maken is gebruikt voor de SP. De MP van Halo2 is gewoon een bijkomstigheid. Halo1 was ook alleen door de SP zo geweldig. De MP was gewoon kut. L!ve is natuurlijk wel een voordeel maar Halo2 is nog steeds een vette SP game met wat MP.....misschien kun je nu een beetje logica eruit halen.
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Meer gametypes? Ik betwijfel het. Ratings en stats worden nog veel beter bijgehouden dan in elk andere Live game. Het was nooit de vraag of die erin kwamen. Halo 2 zal ongetwijfeld lange tijd gespeelt worden, ik (en velen anderen) speel nog steeds regelmatig Halo.
     
  19. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    zoals de pu zei is halo 2, niet beter dan halo 1, niet vernieuwender.....maar meer van tzelfde...halo 1 was zon succes doordat toen ook de xbox net nieuw was en dan ook nog zon vette game erbij.Dan is da nog vetter dan normaal. Bij halo 2 is dit niet t geval en dus meer van tzelfde. Daar ben ik t helemaal mee eens eerlijk gezegd. Killzone heb ik niet gespeeld maar zag er erg vet uit en denk dat ie miss niet halo 2 gaat beaten, maar ik denk dat door killzone ps2 spelers niet meer egt naar een xbox+halo 2 verlangen.....
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat een geblaat. De MP van Halo 2 is een groot onderdeel van Halo 2, alsniet 1 v/d grootste redenen om Halo 2 te kopen. Bungie heeft veel tijd in de MP gestoken om een goede balans te creƩren met de verschillende wapens, maps en dergelijke.
    Wat een slap gelul. De mensen klaagden vooral over de SP van Halo, de omgevingen zouden repetief zijn. Niet dat ik het daar volledig mee eens ben, maar dat is nu niet van kwestie.
    Daarintegen werdt de MP door iedereen verhemelt, en terecht. Het is niet voor niets dan Halo een v/d meeste populairste LAN-games is.

    Edit: En daarbij heb ik nooit gezegt dat ik het niet begreep, enkel dat er geen logica in jou post te bespeuren was.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004

Deel Deze Pagina