Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ligt ie dan al in de winkels ?

2. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand hem in de winkel gespot heeft moet die hier ff een reactie zetten!
    en/of GCSHOP ff mailen: info@gcshop.nl

zie vorige pagina waarom ;)

3. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net in alle winkels gevraagd of ze hem ergens achter hadden, maar ze hadden nog niks binnengekregen. voor de zekerheid kijk ik eind van de dag nog ff.

4. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet goed in je kokosnoot, wie is hier aan het insinueren? Je ziet spoken... Laten we hier a.u.b. over ophouden ja...

Edit: Als je nog wat te klagen hebt, doe dat dan s.v.p. via de Personal Mail of zo... Ik neem aan dat men hier niet echt zit te wachten op moddergooierij in een topic over Fable...

Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  5. jyogi

jyogi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo games

Als het klopt staan er ook demo games op de extra bonus DVD! Kan iemand dat bevestigen? :confused:

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Godver nou moet je ff goed opletten, dit zei ik:

Waarop jij het volgende poste:

Riiight, dus uit mijn post maak je op dat ik die regels aanbid. Uhuh, sure thing buddy. Kijk dat ik nou een Dodge Challenger aanbid, ok dat is tot daaraantoe. Maar waar heb je het nou over man? We hadden het gewoon over release dates, dus dan kan ik toch met goed recht vragen wat nou in godsnaam je probleem is?

Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  7. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist me lokale gameshop gebeld, ze krijgen hem tussen drie en vier uur binnen. heb hem gelijk ff gereserveerd natuurlijk. dus ik denk dat fable gewoon in alle winkels te koop is vandaag. (nog 4 uurtjes wachten :cool: )

8. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @fallout: Mmmm... Het is goed hoor, denk maar wat je wilt... Ik heb je alleen verzocht om via de Personal Mail te reageren... Ik ga hier dus niet verder op door, dat heeft totaal geen zin...

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou dan toch vreemd zijn. GCshop krijgt hem niet binnen en andere bedrijven wel :confused: .

10. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    en mn orderstatus bij GCShop is nog steeds "niet betaald" terwijl ik gister al via internetbankieren heb betaald :'-(

11. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hoe laat heb je via internetbankieren betaald? S'avonds wordt er dus echt geen geld meer overgemaakt.

12. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Zouden jullie nu op kunnen houden met deze nutteloze discussie ? het gaat echt helemaal nergens over. Laten we gewoon weer on-topic blijven

Danku

13. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    een uur of 21.00 zoiets... maar via rabobank internetbankieren wordt het direct overgemaakt... misschien dat ze bij GCShop nog niet gekeken hebben...

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij ligt bij de FRS in Nijmegen. Het spel zal dus ook wel bij andere FRS verkrijgbaar zijn. Gewoon even vragen want hij ligt achter de toonbank.

15. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    mmmm...vanmiddag maar ff langs gaan dan :D

16. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    over half uurtje ook maar even langs gaan dan! w00t w00t maar eerst langs de gameshop want daar hebben ze hem altijd goedkoper.

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij duurt het altijd 2/3 dagen voordat ze het hebben, en ik heb internet bankieren van ABN (zal wel niet erg compatible zijn).

18. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lo, eerste post hier \o/ Even voorstellen in dit topic dan maar (aangezien er geen ''meet teh nieuwe members topic is). Ik ben DriesM en kom uit Zuid-Holland. Ik bezit een Cube, en een Xbox. Misschien hebben jullie mij wel eens gezien op het forum van cubezone.nl, daar ben ik namelijk Moderator.

On topic:

Vandaag even naar het winkelcentrum. Hopelijk hebben ze hem al! Aangezien anderen hem al wel hebben.. *)

19. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    In Nijmegen :D
    Ik denk dat ik straks maar ff bij de FRS langs ga :)

20. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zet je een avatar en sig in je profiel hier? Ben nieuw op dit forum.. O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina